news08.net/ads.txt

לקראת פרישה? עיריית רחובות מזמינה אתכם לסדנת הכנה לפרישה לגמלאות

לקראת פרישה? עיריית רחובות מזמינה אתכם לסדנת הכנה לפרישה לגמלאות

האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות יחד עם פורום השולחן העגול העירוני לקידום האוכלוסייה המבוגרת רחובות וארגון פעמונים, נערכים לפתיחת הסדנה הקרובה לתושבי העיר: הסדנא תיפתח ביום א’ 10.2.19  

עקב העלייה המתמדת בתוחלת החיים בישראל, הפורשים כיום הם אנשים פעילים הרוצים להמשיך ולהתפתח , ללמוד ולמלא את הזמן בצורה איכותית, מלאת סיפוק ותרומה לקהילה בה הם גרים.

בסדנת הפרישה שעורכת עיריית רחובות לפורשים תושבי רחובות, מקבלים כלים רבים להתמודדות עם מגוון המשמעויות של הפרישה מעבודה: התמודדות עם שינויים ותהליכים רגשיים במהלך הפרישה , התנהלות כלכלית נכונה, מיצוי זכויות מול גורמים רלוונטיים,  מידע על ייפוי כוח מתמשך, על שירותים והטבות, זכויות הגמלאים, מילוי זמן פנוי, התנדבות, אפשרויות תעסוקה בגיל השלישי ועוד.

אחד המשתתפים כתב במשוב של הסדנא האחרונה: “ככל שאתה נחשף לתכנים שרלוונטיים לפרישה אתה מבין עד כמה אתה לא יודע ואיזו חשיבות קריטית יש להכנה לפרישה” מתוך למידה וניסיון מהסדנאות הקודמות הוחלט בסדנה הנוכחית במפגש החמישי לצרף לסדנא  עובדת סוציאלית מהמחלקה לרווחת האזרח המבוגר, לצורך הרחבת  הנושאים הקשורים להיבטים הרגשיים והמשפחתיים בפרישה לגמלאות, וכן עורכת דין שתרחיב בנושא של ייפוי כוח מתמשך.

חברת מועצת העיר, מחזיקת תיק וותיקים,  אוכלוסיות מיוחדות וקהילה, ד”ר רוני באום: “מחקרים מראים כי רוב מקומות העבודה לא מכינים את עובדיהם לקראת הפרישה . יציאה לגמלאות היא הזדמנות להתחלה חדשה, ולכן אנחנו שמחים להעניק את השירות של סדנאות הכנה לפרישה לתושבי העיר”

מנהלת האגף לשירותים חברתיים, אירית שיפריס: “החיים אינם נעצרים עם הפרישה אלא רק מתעצמים בנקודת הזמן הזו. הפרישה מהעבודה מלווה בשינויים משמעותיים באורח החיים, הכנה טובה לקראת הפרישה תאפשר לפורשים לקבל כלים להתמודד עם השינויים במשפחה, בחיי החברה, ועם הזמן הפנוי ולהתארגן לקראת היציאה לדרכם החדשה”

הסדנא תיערך בימי ראשון, במהלך חמישה מפגשים, בשעות: 21:00-18:00, באגף לשירותים חברתיים, ברח’ הנביאים 8 בחדר הישיבות. המפגשים יערכו בתאריכים הבאים: 10.2.19, 17.2.19, 24.2.19, 10.3.19, 17.3.19. עלות השתתפות בסדנא הינה סמלית: 40 ש”ח, לכל חמשת המפגשים. הסדנה מיועדת לגברים ונשים המתכננים פרישה מהעבודה בשנים הקרובות וכן לכאלה שפרשו לאחרונה. מספר המקומות בסדנא מוגבל.

לפרטים ולהרשמה: אדית קוגון: 050-6617108, אלן לקס: 050-6874245 פעילות בפורום שולחן עגול עירוני לקידום האוכלוסייה המבוגרת ברחובות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן