לקראת שנה”ל הבאה: החברה העירונית תצרף הורים לטעימות במסגרת בחירת ספק ארוחות הצהריים לצהרונים

החברה העירונית מצויה בעיצומו של הליך מכרז להזנת ילדי הצהרונים בבתי הספר בשנת הלימודים הבאה – זאת כחלק מההיערכות לשנת הלימודים הבאה. במסגרת החדשה, משתפת החברה העירונית את נציגי הורים ואף תזמין חלק מהם להגיע לטעימות ולבחון בעצמם את איכויות המזון.

מכרז לארוחת צהריים בצהרוני החברה העירונית. (צילום: shutterstock)

באחרונה חלו חילוקי דעות מצד מספר הורים בסוגיית המזון, לפיכך הוחלט לבחון את הנושא לעומקו, אם כי בתוך כך יצוין כי מרבית ההורים מרוצים ומשבחים את איכות המזון המוגש בצהרוני החברה העירונית. אחת הבקשות של הורים הייתה לבחון אפשרות כי חברת “מבושלת” תציע את שירותיה לחברה העירונית אולם במכרז הפומבי שהוצע לאספקת ארוחות לצהרונים בבתי ספר ולמוסדות ציבור, חינוך ורווחה בעיר, לא ניגשה החברה, שאגב, מעניקה שירות לצהרוני רשת “חוויות”.

לדברי החברה העירונית, “מכרז המזון נכתב בליווי, שיתוף ופיקוח הדוק של טכנולוג מזון ותזונאית ילדים מוסמכת אשר קבעו סטנדרטים גבוהים של מטבח יצרני ובליווי מעבדת מזון מוסמכת ובהתאם להנחיות חוזר המנכ”ל של משרד החינוך בנושא הזנת ילדים. החברה העירונית רואה חשיבות בשקיפות ושותפות ההורים ולכן ישולבו ההורים, נציג מכל בית ספר, לטעימות ולמבחני האיכות. החברה העירונית רואה חשיבות רבה באיכות המזון ולא תתפשר בנושא. בנוסף, נציגי הנהגת ההורים העירונית עיינו במכרז וברכו על תוכנו לרבות הסטנדרטים שנקבעו בו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן