לקראת שעון החורף: מהי השעה המסוכנת בכבישי רחובות?

אחר הצהריים ואתם ממהרים לחזור מהעבודה, לאסוף את הילדים, להספיק סידורים לפני שהיום נגמר? כדאי שתורידו את הרגל מהגז או צאו רבע שעה מוקדם יותר. על פי ניתוח של עמותת אור ירוק לנתוני הלמ”ס, השעה המסוכנת ביום, בה הכי הרבה בני אדם נפגעו בתאונות דרכים בשנת 2018 היא 16:00-17:00 במהלכה נפגעו 1,753 בני אדם. השעה המסוכנת אחריה גם היא אחר הצהריים – בין 17:00 ל- 18:00 ובמהלכה נפגעו בשנה שעברה 1,685 בני אדם.

השעה בה מספר הנפגעים בתאונות דרכים ברחובות היה הגבוה ביותר בשנת 2018 היא 12:00-13:00, במהלכה נפגעו 25 בני אדם. ארז קיטה מנכ”ל עמותת אור ירוק: “בשעות העומס על הכבישים, כאשר נוסעים יותר כלי רכב קיים גם סיכון גדול יותר להתרחשות תאונת דרכים. בשעות הללו המשטרה חייבת לרכז אכיפה ולמקד אותה לכבישים העמוסים והסואנים. ריכוז פעילות בשעות מרובות התאונות יצור אווירה הרתעתית שיכולה לצמצם באופן משמעותי את מספר תאונות הדרכים”.

מתי שעון החורף לשנת 2019/2020?

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן