news08.net/ads.txt

לראשונה בגדרה: מיזם חדש של מחלקת מניעה והסברה במושבה בשיתוף ‘קידום פסיכומטרי’ | הפרטים בפנים

מחלקת מניעה והסברה במועצה המקומית גדרה מובילה את מרכז הצעירים החדש שנפתח במושבה. ייעודו של המרכז הוא מתן שירות לצעירי גדרה, בגילאים 18 עד 35 בתחום התעסוקה, ההשכלה, הפנאי והייעוץ הלימודי.

לדברי גלית דניאל, מנהלת מחלקת מניעה והסברה בגדרה, הרעיון הוא לקדם את הצעירים בגדרה למצוינות והצלחה ולקיים קורס פסיכומטרי במושבה. עוד הסבירה כי מדובר בסנונית ראשונה מתוך מגוון תכניות לצעירים אשר יפורסמו בהמשך והודתה לראש המועצה על התמיכה בתוכנית.

הקורס ייפתח ב 27.10.19 ויתקיים בתיכון רמון במשך 9 שבועות. מעבר לכך, צעירי גדרה, יקבלו הנחה משמעותית, שתוזיל להם את עלות הקורס. תושבים מעל גיל 18 יכולים להירשם במשרדי המחלקה, טלפון: 08-8595436 ולקבל פרטים נוספים על פרויקט פסיכומטרי לצעירים.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “הבסיס לאיכות החיים בגדרה מתחילה בחינוך ובלימודים הגבוהים. בחרתי לקדם בגדרה את הקורס הפסיכומטרי על מנת שיקל על הצעירים שלנו בדרך לתקופת לימודים מאתגרת. אני מאחל הצלחה לנרשמים ושנת לימודים פורייה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן