news08.net/ads.txt

לראשונה בגדרה: נפתחה יחידה להתפתחות הילד

מטרתה של היחידה החדשה להתפתחות הילד לתת מענה טיפולי פרא-רפואי לילדים צעירים עם קשיים בתחומי ההתפתחות השונים.

גדרה מקדמת חינוך  – טקס חנוכת היחידה להתפתחות הילד בגדרה יתקיים ביום רביעי, 31.1 בשעה 16:30. יחידה להתפתחות הילד נפתחה לראשונה בגדרה על מנת לתת מענה טיפולי לילדים צעירים עם קשיים בתחומי התפתחות שונים.

המועצה המקומית גדרה ממשיכה לפעול וליזום פרויקטים בתחום החינוך. בתוך כך, איתן מזרחי, אלמנה של שפרה מזרחי ז”ל, יזם את פרוייקט היחידה להתפתחות הילד ע”ש שפרה מזרחי ז”ל.

בהמשך ליוזמתו, ובשיתוף פעולה פורה עם המועצה המקומית גדרה, היוזמה יצאה לדרך. לאחר תהליך מקצועי ומסודר של השירות הפסיכולוגי החינוכי וגורמי מקצוע בחינוך הכולל מיפוי צרכי התושבים ובעקבות המלצות מקצועיות של מחלקות המועצה הנותנות מענים לגיל הרך, הוחלט על הקמת היחידה להתפתחות הילד על שם שיפרה מזרחי ז”ל. מטרתה של היחידה החדשה להתפתחות הילד, שנפתחה לראשונה במושבה, היא לתת מענה טיפולי פרא-רפואי לילדים צעירים עם קשיים בתחומי ההתפתחות השונים. החלטה זו יצאה לפועל והיחידה נותנת מענה לתושבי ותושבות גדרה.

תחומי הטיפול שמוענקים ביחידה: ריפוי ועיסוק, קלינאות תקשורת, פסיכולוגיה התפתחותית ופיזיותרפיה. בימים אלה מקיימת היחידה קשרים עם קופות החולים והמטופלים מופנים ליחידה דרך קופות החולים. כמו כן היחידה מקיימת ממשקים מקצועיים עם מעונות וגנים ברשות, על ידי מתן הדרכות לצוותים וקשרי עבודה עם השירות הפסיכולוגי החינוכי.

טקס חנוכת היחידה להתפתחות הילד יתקיים ביום רביעי, 31.1.24 בשעה 16:30 ברחוב אשר 11 בגדרה. הציבור מוזמן.

יואל גמליאל ראש המועצה: “תודה לאיתן מזרחי שיזם את הפרוייקט ובשיתוף פעולה פורה עם המועצה, הפרוייקט יצא לדרך. היחידה להתפתחות הילד ע”ש שפרה מזרחי היא צעד נוסף בתכנית האסטרטגית לחינוך בגדרה  למתן מענה לכל האוכלוסיות. במהלך תכנון היחידה, התבצעה חשיבה מעמיקה של כלל גורמי המקצוע בחינוך לגיל הרך על מנת לתת מענה מיטבי לילדי ולילדות גדרה. אני מודה לצוותי החינוך ברשות ומחוצה לו שהיו שותפים לחשיבה ולתכנון ובמיוחד לד”ר מרסלה ליפרמן-אטר, מנהלת השירות הפסיכולוגי החינוכי בגדרה ולצוותה. תודה למרכז אופק, למינהל ההנדסה ולכל העוסקים במלאכה להקמת יחידה משמעותית זו.”

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – הורים וילדים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מועצה מקומית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן