news08.net/ads.txt

לראשונה בחוויות: בני הנוער של רחובות יתנדבו בשכונות במסגרת פרוייקט מחוייבות אישית

חוויות רחובות החדשה|IMG-20170706-WA0056|גולן

רשת המרכזים הקהילתיים של חווית רחובות המובילה את החינוך הבלתי פורמאלי בעיר מרחיבה את ההיצע הוולנטרי של הציבור באגפיה השונים ומציעה לראשונה לבני הנוער בכיתות י’-יא’, להתנדב למען השכונות במסגרת פרוייקט מחוייבות אישית.

במסגרת מחוייבות אישית החלה על תלמידי כיתות י’-יא’ בתוכנית הלימודים בבתי הספר, נדרשים תלמידי כיתות י’ לתרום 60 שעות התנדבות לקהילה ותלמידי י”א, 30 שעות. עד לשנת הלימודים הנוכחית התנדבו התלמידים למחוייבות אישית במסגרת פעילות הספריות העירונית, שנמצאות בניהול הרשת אולם השנה כאמור לעיל הוזמנו בני הנוער לקיים פעילות התנדבותית בכל המרכזים בשכונות ולהשתלב במגוון רחב של אפשרויות למעורבות חברתית וקהילתית.

עו”ד יניב מרקוביץ’ וגולן ביטון

עו”ד יניב מרקוביץ’, המשנה לראש העיר ויו”ר דירקטוריון הרשת מסר כי “פרויקט מחוייבות אישית מקנה ערכים וכישורים חברתיים ואישיים לבני ובנות הנוער, שבכוחם לשנות ולעצב את החברה היום ובעתיד. בעזרת הכלים והתמיכה שאנחנו מעניקים להם, הם יוכלו לפעול מעתה בתוך הקהילה. ההתגייסות ושיתוף הפעולה עם מערכת החינוך היא חלק ממדיניות עירונית שמובילים גורמי החינוך, לשמירה על הרצף החינוכי בכל שעות היום”.

מנהל תחום הנוער ברשת, גולן ביטון, קיים פעילויות הסברה בתוך בתי הספר התיכונים בעיר, במטרה לחשוף את האפשרויות החדשות בכדי לגייס את בני הנוער לפעילות בשכונות ואמר כי “מדובר בפעילות מבורכת שמשלבת קהילתיות לצד נתינה למען האחר. בני הנוער נמצאים בקדמת הבמה ויש להם הזדמנות לפעול למען חברה טובה ומכבדת. בנוסף, הפרויקט מאפשר להם להיות מעורבים בחיי הקהילה וליצור קשרים חברתיים שתורמים לכל השותפים לעשייה”.

יצוין כי בני נוער המעוניינים להירשם לפרויקט מחוייבות אישית במרכזי רשת חווית בשכונות, יציגו את טופס הפנייה מבית הספר במרכז השכונתי ונציג המתנ”ס יתאים עבורם תכנית התנדבותית, בהתאם לצרכי הנרשמים והקהילה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן