news08.net/ads.txt

לראשונה ביבנה: פרויקט שגרירים צעירים

מדובר בתוכנית ייחודית שיזם השר כהן המיועדת לבני ובנות נוער שתפעל בשירות משרד החוץ ובשיתוף עיריית יבנה ובמסגרתה ילמדו הצעירים דיפלומטיה אזרחית ודרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ותדמיתה בעולם.

שר החוץ אלי כהן נפגש היום עם ראש עיריית יבנה רועי גבאי והכריז על תוכנית ״שגרירים צעירים” של משרד החוץ שתופעל בעיר.

התוכנית נועדה לייצר כוח משימה של צעירי משרד החוץ שיפעל בשירות משרד החוץ לאור האתגרים הרבים עמם מתמודדת מדינת ישראל בזירה הציבורית הבינלאומית, חוסר המודעות וההבנה לצרכי המדינה ומערך השקרים המופצים ע”י הפלשתינים בעולם. בני ובנות הנוער שישתלבו בפרויקט יובילו תהליכי שינוי תודעה ותדמית בכלים של מדיה חברתית, ברשתות החברתיות, ישתלבו בכנסים דיגיטליים בינלאומיים, בפורומים של שיח ובכל דרך שייזמו לצורך כך, כדי לקדם את מעמדה של ישראל מחד ולשתף בני נוער וצעירים בעולם בסיפורים וחוויות אישיות שיישקפו תמונה אמיתית לגבי החיים במדינת ישראל.

בתוכנית המוצעת יושם דגש על חיים נורמטיביים ושיתוף בשיח לגבי נושאים החשובים לצעירי כל העולם כמו משבר האנרגיה, ספורט ובריאות, תרבות הפנאי, מעמד הנשים, חדשנות, יזמות, מעורבות חברתית ועוד. כל אלו יכולים לפתוח אשנב לפורומים בינלאומיים לנוער, שבהם הנוער הישראלי מקדם יוזמות ומוביל.

התוכנית המיועדת לתלמידי ותלמידות כיתות י’-יב’ והיא תופעל כפיילוט לשנתיים, כאשר בשנה הראשונה יופעלו כיתות י’ ובשנה לאחר מכן יצורפו כיתות יא’ ו-יב’. התלמידים שישתלבו בפרויקט יצוידו בידע וכלים, ינותבו למסגרות עבודה ויסייעו הלכה למעשה למערך הדיפלומטיה הציבורית של מדינת ישראל בעזרת יוזמות ייחודיות. התוכנית תפעל כמענה ליחסי הציבור וההסברה של גורמים רדיקליים, בעלי אידיאולוגיות קיצוניות כנגד מדינת ישראל ואנטישמיות בכלל.

שר החוץ אלי כהן: “אני מברך על השקת התוכנית בעיר יבנה ומודה לראש העיר רועי גבאי על שיתוף הפעולה. בכל תפקידיי הציבוריים הובלתי פרויקטים לקידום ושילוב בני ובנות נוער מהפריפריה החברתית והגאוגרפית לתפקידי מפתח בעולם המודיעין והכלכלה וכעת גם במשרד החוץ. אני מאמין במתן הזדמנות שווה לכל אחד ואחת, ומאמין שבכוחו של הנוער להוביל לשינוי בתודעה ובשיח העולמי ולתרום רבות לתדמיתה של ישראל. הכלים שירכשו בתוכנית יסייעו להם בעתיד להשתלב בצמרת הדיפלומטיה המדינית”.

מנכ”ל משרד החוץ, רונן לוי: “אין ספק שבני נוער יכולים להוות כוח משימה יעיל ביותר, שישרת את צרכי משרד החוץ והמדינה ויוכל לייצר וכן להתמודד מול ארגונים שונים בעולם, הפועלים באופן מאסיבי כנגד מדינת ישראל. כל זאת יעשה תוך הפעלת חשיבה מחוץ לקופסה ושימוש ברשתות החברתיות באופן מושכל”.

צילום: דוברות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן