לראשונה בירושלים: מרכז יום ייחודי לקשישים חרדים

מרכז היום החדשני מתכלל את כל מערך השירות הניתן על ידי הביטוח הלאומי ומשרד הרווחה, בנוסף להתאמת מעטפת השירות המלאה של יד שרה

במלון ההחלמה “ירמיהו 33”, חנכה יד שרה את מרכז היום הייחודי המעניק את מלוא מעטפת השירות לקשיש החרדי בירושלים. מרכז היום, שהינו ראשון וייחודי מסוגו, הושק בנוכחות כל ראשי מערכות הרווחה; מנכ”ל משרד הרווחה, מר ינון אהרוני, מנכ”לית הביטוח הלאומי, גב’ ירונה שלום, מנכ”ל יד שרה, ר’ משה אורי כהן, וראש מנהל שירותי קהילה בעיריית ירושלים, מר גיל ריבוש.

את ההחלטה למנף את פעילות יד שרה באמצעות הקמת מרכז היום החדשני, קיבל הרב אורי לופוליאנסקי לאור פניות רבות שהעלו את החוסר במרכז יום שיתן מענה לאנשים הזקוקים לשיקום וסיוע, בהתאם לכללי ההלכה ובהתאמה מלאה לציבור החרדי. המרכז החדש, שפועל במלון ההחלמה המפואר ומספק שירות מלונאי מלא בנוסף למערך המגוון של החוגים והפעילויות המותאמות, יאפשר לסובלים מירידה בתפקוד לקבל מענה מקצועי ואיכותי מבלי להתפשר.

מרכז היום החדשני מתכלל את כל מערך השירות הניתן על ידי הביטוח הלאומי ומשרד הרווחה, בנוסף להתאמת מעטפת השירות המלאה של יד שרה, כך ניתן להעניק לכל ירושלמי את המענה המקיף לשיקום ולאיכות חיים גם בעת ירידה קלה עד בינונית בתפקוד.

מנכ”ל משרד הרווחה מר ינון אהרוני ציין כי מדובר באירוע פורץ דרך שלראשונה בזכות שיתוף הפעולה המיוחד עם יד שרה מאפשר את השותפות של כל הגורמים לטובת הקשישים. מנכ”לית הביטוח הלאומי, גב’ ירונה שלום בירכה על כך שניתן מעתה לנצל את נקודות הזיכוי הניתנות לאזרחים ותיקים להשתתפות חינם בפעילות הייחודית והמותאמת לציבור הירושלמי.

מנכ”ל יד שרה ר’ משה אורי כהן ציין כי המרכז יציע שלל שירותים ופעילויות, כולל פיזיותרפיה קבוצתית, חדר כושר מתקדם, שירותי קלינאות תקשורת וריפוי בעיסוק, כמו גם חוגי העשרה חווייתיים. כל אלה ילוו בהתאם מדויק לצרכי הציבור החרדי, ויכלול ארוחות כשרות למהדרין ומערך הסעות נגיש.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יד שרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן