news08.net/ads.txt

לראשונה בישראל: קבוצה חדשה וייחודית במאמאנט נפתחה לאימהות כבדות שמיעה ברחובות

מאמאנט כבדות שמיעה

יוזמה מרגשת וייחודית: קבוצת מאמאנט אותה מרכיבות שחקניות כבדות שמיעה וחירשות נפתחה ברחובות – לראשונה בישראל.

קבוצה זו מצטרפת לעשרים הקבוצות שכבר פועלות בעיר ובהן מאמאנט זהב בה משחקים בני 65 ומעלה. הקבוצה מתאמנת פעם בשבוע, בכל יום שני באולם הספורט בבית ספר קציר ב’, עם המאמנת רותם אביב, תוך ליווי של מתרגמת לשפת הסימנים – כאשר המאמנת עצמה לומדת בימים אלו את שפת הסימנים.

חברת המועצה ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, ד”ר רוני באום: “אני גאה לספר שאנו חלוצים גם ברמה הארצית של ליגת מאמאנט. העיר רחובות מהווה מודל לשילוב של אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בכל תחומי החיים ובכללם בספורט. אני מברכת על הצטרפותן של נשים כבדות שמיעה למאמאנט. אין לי ספק שהשחקניות תוכלנה למצות את כישוריהן ובמקביל לקדם חברה שוויונית יותר. תודה גדולה למאמנת רותם אביב, ליו”ר הליגה סיון כהן ולסגניתה סיגל לוי, העושות את עבודתן בהתנדבות וכמובן לרכז מאמאנט אלכס בר מכר אשר פועל ללא לאות למען שגשוגה של ליגת מאמאנט רחובות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן