לראשונה ברחובות: מיזם “שישי עירוני” בגני הילדים

מינהל החינוך בעיריית רחובות הרחיב את הפרויקט: “שישי עירוני” והיום הוקדש להיכרות הילדים עם המסגרות החדשות אליהן יצטרפו בשנה הבאה.

בפעם הראשונה: מינהל החינוך בעיריית רחובות קיים היום את “שישי עירוני” גם בגני הילדים.

במסגרת מיזם “שישי עירוני” התקיימו היום מפגשי היכרות של ילדי גני החובה בבתי הספר היסודיים, ותלמידי כיתות ו’ בחטיבות הביניים.

הופכים את המעברים לפשוטים יותר: הורים וילדים רבים חוששים מהמעברים הגדולים בין גן החובה לכיתה א’ ובין כיתה ו’ וחממת בית הספר היסודי לחטיבת הביניים.

כדי להתגבר על החששות והפחדים של הילדים וההורים מינהל החינוך בעיריית רחובות הרחיב את הפרויקט: “שישי עירוני” והיום הוקדש להיכרות הילדים עם המסגרות החדשות אליהן יצטרפו בשנה הבאה.

ילדות וילדי גני החובה מכל רחבי העיר הגיעו יחד עם הוריהם לביקור בבתי הספר היסודיים כדי לפגוש את המורות והמורים, לראות את הכיתות ומגרשי המשחקים ולדעת כיצד נראה יום של “ילדים גדולים” בבית ספר. התלמידים הנרגשים נכנסו לשערי בתי הספר והתקבלו בחום ובשמחה ע”י הצוותים החינוכיים ובברכת שלום כיתה א’. היום המרגש הסתיים בהצלחה גדולה והתקבלו תגובות חיוביות במיוחד מההורים והתלמידים על המפגשים שהצליחו להרגיע את החששות ולהקל על תחושות הלחץ לקראת המעבר הצפוי בתחילת חודש ספטמבר.

בנוסף לגני הילדים, תלמידות ותלמידי כיתות ו’ מבתי הספר הממלכתיים בעיר הגיעו היום לביקור מיוחד בחטיבות הביניים הממלכתיות בעיר.

במהלך הביקור הם גילו את מבנה בית הספר, הכיתות השונות ותחומי הלימוד, פגשו את המורות והצוותים החינוכיים וגם שאלו והתייעצו עם תלמידי בית הספר. היום שהתחיל בחששות ודאגות הסתיים בחיוכים ובתחושת רוגע בקרב התלמידים וההורים.
יש לציין כי מתקיימים מפגשי היכרות דומים גם עבור תלמידות ותלמידי החינוך הממלכתי דתי בחטיבות הביניים הדתיות בעיר.

צוותי מינהל החינוך בעיריית רחובות מבינים את החששות והדאגות של התלמידים הצעירים לקראת המעברים למסגרות חדשות ולכן בנוסף לשישי עירוני, הופקה חוברת מיוחדת עם דגשים למעבר מיטבי. את החוברת קיבלו כלל הגננות, מנהלות בתי הספר היסודי וחטיבות הביניים בעיר והיא תעניק להם כלים פרקטיים ליישום עם התלמידים.

ראש העיר מתן דיל:

“אנחנו מלווים את התלמידות והתלמידים בעיר בכל שלב ושלב ויזמנו את היום הזה כדי להקל על המעברים המורכבים מגן הילדים לבית הספר, ומבית הספר לחטיבה. שמחתי לפגוש היום את כל התלמידים הנרגשים והצוותים החינוכיים המדהימים והערכיים שיש לנו בעיר. ביחד הצלחנו להסיר את החששות ולהכין את התלמידות והתלמידים שלנו לקראת השלב הבא אליו יכנסו בידיעה שיש מי שדואג להם ורוצה בהצלחתם. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה.”

אפרת צוקרמן ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות:

“שמחנו לקיים את היום הזה ולהזמין את ילדי גני החובה וכיתות ו’ למסגרות החדשות לקראת שנת הלימודים הבאה. אני מודה לכל המנהלות והמנהלים שלקחו חלק ביום הזה וערכו קבלת פנים חמה ונעימה לתלמידות והתלמידים. יחד הצלחנו להנגיש להם את החוויה הראשונית בבתי הספר.”

צופית גולן, יו”ר ועד ההורים:

“היום יצאנו לחגיגה עירונית של מפגשים במסגרות ההמשך. היה תענוג לפגוש בבתי הספר היסודיים את ילדי הגנים הנרגשים שבאו לראות את המקום שיהיה להם בית בשש השנים הבאות ואת ההורים שלהם, שהתרגשו לא פחות. בחטיבות הביניים שמחנו לפגוש את תלמידי ו’ הבוגרים שקיבלו טעימה ממה שמחכה להם בשלב הבא. תודה לראש העיר, למינהל החינוך של עיריית רחובות, לכל הצוותים החינוכיים, לילדים ולהורים על יום שישי עירוני מוצלח ומהנה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת שירותים לציבור – ביטוח לאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / בנקים לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן