news08.net/ads.txt

לראשונה ברחובות: מסלול לימוד ראשון בשיטת וולדורף צפוי להיפתח בשנה הבאה בביה״ס בגין בשכונת גבירול

תמונה בית ספר בגין

מסלול לימוד ראשון ברחובות בשיטת וולדורף (אנתרופוסופי) צפוי להיפתח בשנה הבאה בביה״ס בגין בשכונת גבירול.

מסלול לימוד אנתרופוסופי בשיטת וולדורף צפוי להיפתח לראשונה ברחובות כבר בשנה הבאה, בבית הספר בגין בכפר גבירול. המסלול ייפתח בשיתוף עיריית רחובות, משרד החינוך ועמותת ראם – לקידום חינוך וולדורף ברחובות. במסלול חינוך וולדורף לומדים בקווים עיקריים את תוכנית הלימודים של משרד החינוך בייחוד בתחומי תוכנית הליבה. השוני גדול משיטת הלימוד הרגילה אינו בתוכניות הלימודים אלא במתודות ההוראה, האקלים הכיתתי, בשיטות ההערכה וברוח החינוכית. אותם נושאי לימוד שנלמדים בבית ספר יסודי נלמדים באופן אומנותי, מלא דמיון ורגש ועם דגש על פעילות, תנועה, משחק ויצירה.

במהלך יום לימודים לפי המסלול האנתרופוסופי, התלמידים מתוודעים לתחומי ידע ומיומנות יסוד, דרך תהליכי אומנות ויצירה.
יחד עם העמידה בדרישות משרד החינוך ולימודי הליב”ה, בחינוך זה מושם דגש מיוחד על פיתוח הדמיון, היצירתיות, החושים האמנותיים והיכולות החברתיות של הילד, כך שלכשיגיע הילד לבגרות, יוכל לממש את רצונותיו ויכולותיו תוך השענות על בסיס פנימי עשיר ורחב.

אורנה שמר, מנהלת ביה”ס בגין: “מזמינה את הורי רחובות ששיטת וולדורף חשובה להם, להגיע לערב ההסברה. מדובר במסלול אנתרופוסופי ייחודי ברחובות ואני מאמינה ששיתוף הפעולה הזה רק יוסיף לתלמידי בית הספר”.

למתעניינים במסלול יתקיים ערב הסברה ביום רביעי 7.2 בשעה,20:30, יתקיים בגן אביב ברחוב סירני 36.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן