news08.net/ads.txt

לראשונה ברחובות: מרתון ספינינג ענק בהובלת מדריכים מקצועיים מרחבי הארץ

עיריית רחובות והחברה העירונית, באמצעות אגף הספורט, החליטו לקיים לראשונה מרתון ספינינג חגיגי שלא נראה עוד כמותו, בליווי המדריכים המקצועיים ביותר מכל רחבי הארץ, לרווחת כלל תושבי העיר רחובות שמעוניינים לקחת חלק בפעילות המהנה.

ספינינג היא פעילות אירובית מאומצת אשר מתבצעת על אופניים נייחים  לצלילי מוזיקה ממריצה במיוחד, ובליווי מדריכים מוסמכים. זוהי דרך נהדרת לעסוק בספורט, להתחטב ולהשיל קילוגרמים עודפים תוך כדי חגיגה ומסיבה כיפית שגורמת לנו לשכוח שאנחנו עוסקים בשריפת קלוריות ובספורט רציני של ממש. ב-29 לספטמבר 2022, יוצבו כ-100 עמדות ספינינג מקצועיות בפארק המייסדים. האירוע החגיגי והמהנה, יתבצע בשלושה מקצים וכך יוכלו כ-300 מתושבי העיר להנות ממרתון ספינינג מקצועי ומיוחד, המהווה תחילתה של מסורת חדשה בעיר.

כדי לקחת חלק באירוע, על המעוניינים לבצע רישום מראש בעלות של 40 שקלים.

להרשמה למרתון הספינינג >> https://bit.ly/3QHNHXt

רחמים מלול, ראש העיר: “עידוד אורח חיים בריא וספורט עממי הן אחת מהמטרות שלנו. במסגרת זו העירייה והחברה מציעות מגוון של אירועים ופעילויות לתושבים, יחד עם תשתיות ספורט מתאימות, שמתחדשות ונבנות כל הזמן. השקת אירוע הספינינג היא אחת מהפעילויות, ומשלבת בילוי יחד עם ספורט מהנה בחברה. אנו מזמינים את התושבים להשתתף- ומבטיחים לקיים עוד אירועים כאלה”

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “מדובר באירוע מיוחד ביותר, המהווה פתיחה של מסורת בעיר. ספינינג הוא ספורט מהנה ומרתון ספינינג בנוכחות של 100 אנשים, מהנה עוד יותר”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “החברה העירונית רחובות גאה להביא לרווחת תושבי העיר את הפעילויות החדשות והמרעננות בתחום הספורט, ולהשיק את פעילות הספינינג הראשונה שתתקיים בפארק המייסדים, שבוודאי תמשיך להיות מסורת. אני מזמין את התושבים לבוא ולהנות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן