news08.net/ads.txt

לראשונה בשמי אל על: מלול המריא ב”רחובות” | צילום: סיון פרג’

מלול שמיים (1)

לראשונה בשמי אל על: מלול המריא ב”רחובות”

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול המריא ביום רביעי בבוקר במטוס החדש של אל על, הנושא את השם “רחובות” יחד עם 40 מילדי העיר. הקברניט בטיסה, הדיילים והדיילות – מרחובות! נוסעים נוספים שהצטרפו לטיסה המיוחדת: סגן ראש העיר, זהר בלום, ילדי עוטף עזה ומנכ”ל אל על, גונן אוסישקין

התרגשות גדולה אפפה את נוסעי טיסת אל על שהגיעו ביום רביעי בבוקר אל נמל התעופה בן גוריון בהם מעל מאה ילדים ובני משפחותיהם מרחובות, מהמועצה המקומית אשכול וחוף אשקלון המתגוררים בעוטף עזה. הנוכחים השתתפו בטיסת השקה בשמי הארץ של מטוס הדרימליינר השישי של החברה הנושא את השם “רחובות”, במעמד ראש העיר רחמים מלול. מדובר במטוס הרטרו של אל על, מטוס הדרימליינר השישי במספר של החברה מתוך 16, המעוצב כמחווה לבואינג מדגם 707 המיתולוגי של אל על לציון 70 שנה למדינה ולחברת התעופה של ישראל. רגע לפני ההמראה, נערך טקס רשמי להשקת מטוס “רחובות”, בו השתתפו גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, יד ימינו של מלול, זהר בלום; יאיר פרג’ון – ראש המועצה האזורית חוף אשקלון ומנכ”ל אל על, גונן אוסישקין.

הקברניט בטיסה המיוחדת היה אודי נצר, יליד רחובות אשר ביקש לצרף לטיסה את הוריו עפרה ומיכה נצר מוותיקי העיר. האב, מיכה נצר, אף לחם בחטיבת גבעתי במלחמת השחרור בקרב על שחרורה של העיר רחובות. המנכ”ל אוסישקין, העניק למלול וליאיר פרג’ון דגם של מטוס הדירמליינר עם הקדשה אישית. לאחר הטיסה סיפר מלול בהתרגשות גדולה: “המראנו במטוס החדש ‘רחובות’ של אל על. זה אך סימלי לעיר רחובות, שנמצאת בתנופת פיתוח עצומה וממריאה אל על בכל תחום בשנים האחרונות, כשהשיא הוא בחירתה לאחרונה כעיר המובילה באיכות החיים בישראל. צוות המטוס הורכב ברובו מתושבי רחובות: שמחתי לפגוש את הדיילות והדיילים המתגוררים בכל רחבי העיר – באושיות, רחובות החדשה, לב העיר ועוד. קברניט המטוס, אודי נצר, הוא יליד רחובות ובנו של מיכה נצר תושב העיר, שהצטרף אף הוא לטיסה. מיכה הוא מהלוחמים שנלחמו על רחובות במלחמת העצמאות, ולכבוד היה לי להכיר אותו. טסנו בשמי הארץ היפה שלנו וראינו את ישראל, על הים, הערים, המדבר והמרחבים – מזווית אחרת. רחובות נמצאת במקום של כבוד על המפה הארצית, ובזכות המטוס החדש היא תהיה על המפה – גם בשמיים!”

יאיר פרג’ון, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון הוסיף: “הטיסה היא בהחלט חוויה. מרגש לפגוש את מיכה נצר, מלוחמי  גבעתי בתש”ח שמסתבר שבנו הוא מטיס המטוס היום בטיסת הבכורה. אני חושב שהחיבור בין הקהילות ולהזמין את תושבי עוטף עזה זה חשוב. אמרנו יותר מפעם אחת: על מנת שירושלים תוכל לעשות שלום ורחובות ותל אביב ימשיכו בכלכלה ולגייס את בנינו לצבא ערכי ואיכותי, אנו חייבים שעוטף עזה תהיה חזק. אנו במרחב שלנו מרגישים שאכן יש אמונה משותפת  בצידקת הדרך והזהות בקולקטיבית של עם ישראל בארץ הזו והיום בהשקת המטוס החדש היה בהחלט חוויה ומשט ברחובותיה של הארץ ממעוף הציפור”.

צביעת מטוס הרטרו של אל על מדגם דרימליינר, השישי במספר של החברה מתוך 16 מתבססת על צביעת מטוסי הבואינג 707 בעשור הראשון של שירותם באל על בין השנים 1961-1972. מטוסי הבואינג 707 המשיכו לשרת את אל על עד לשנת 1989, אך צביעתם שונתה מעט בתחילת שנות ה-70, עם קליטתם של מטוסי הבואינג 747 החדישים לצי אל על והחלפת לוגו החברה ללוגו בעיצובו של המעצב הישראלי – דן רזינגר. עוד יצוין כי מטוסי הבואינג 707 היו מטוסי הסילון הראשונים של חברת אל על ולמעשה פתחו את עידן הסילון בעולם התעופה האזרחית בישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן