news08.net/ads.txt

לרגל החג | נבחרי הציבור באילת בחרו את אנשי השנה: “בנימין נתניהו, מירית הררי, הרב מנדי קליין

בפרוס עלינו השנה החדשה, פנינו אל נבחרי הציבור באילת ותהינו מיהם איש או אשת השנה שלהם. התשובות היו מגוונות וחלוקות. תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה.

 

יהודה מורדי, חבר מועצה: “בשביל איש השנה זו אחותי חני שנכנסה לגור חודש וחצי עם אמא (84) שנדבקה בנגיף הקורונה, ביודעין שגם תחלה בנגיף. על אף שאחותי נדבקה, לשמחתנו למרות כל החששות, שניהם עברו את המחלה כמו גיבורות”.

מתן בארי, חבר מועצה: “מירית הררי. בימים של אי וודאות חברתית, כלכלית ובעיקר בריאותית, ימים של פילוג בעם, מירית הביאה לחיי כולנו אופטימיות אדירה, דרך חדשה להסתכל על מסלול החיים ובעיקר בדרכה הייחודית להתמודד עם מחלה קשה וסופנית. גלגל החיים חזק מכולנו, רוב הזמן אנחנו עובדים על אוטומט כמו עכברים במעבדה:
עבודה, בית, קניות, ילדים, שינה וחוזר חלילה. פתאום קמה אישה, וברגעים הכי קשים שלה, מעירה עשרות אלפים מתרדמת השגרה, ומאירה את חייהם ברוח חשובה. יש כאן מסר חינוכי, חברתי וערכי חשוב, שאני כמנהיג ציבור מתכוון לאמץ ולהנחיל הלאה לסובבי, גם בחיי האישיים וגם במרחב הציבורי לטובת התושבים. מי ייתן ונשאב מכוחותיה החיוביים ומבטה המיוחד על החיים, וכך נזכה לייצר סביבה טובה, לשנה טובה”.

יניב חנו, חבר מועצה: “הרב מנדי קליין מחב”ד. מסירות הנפש הדאגה והטיפול בכולם נר לרגליו והכל בסבר פנים יפות ובצניעות”.

יהודה פרץ, חבר מועצה: “איש השנה שלי,זה בנימין נתניהו, שכנגד כול הסיכויים, האשמות, תביעות,חשדות, השמצות, מצליח לנתב את עצמו, ומציג מנהיגות שהרבה זמן לא ראינו, ולא שאני משלים עם הכול, כנגד כול הבלגן שנגדו, מעמיד הסכמי שלום, שליטה בפוליטקה, ממש אומנות. ללא ספק איש השנה שלי”.

אלי דהן, חבר מועצה: “איש השנה שלי זה ביבי. למרות כל מה שהתקשורת עושה לו וכל וההפגנות של כל שבוע הבן אדם ממשיך לתפקד ולעשות שלום עם מדינות. האם מתפקד טוב או לא? זה כבר נתון למחלוקת, אבל לשבת מהצד ולהעביר ביקורת זה הדבר הקל ביותר”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן