news08.net/ads.txt

לרגל החג | נבחרי הציבור בגדרה בחרו את אנשי השנה: צוותי הרפואה, גילי אילון

לרגל ראש השנה הבא עלינו לטובה. בחרו נבחרי הציבור של היישוב את האנשים שעמדו איתנים בשנה קשה זו והצליחו לסחוף אחריהם את אמונת הציבור. ומה הם מאחלים לשנה החדשה? המון בריאות! תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה.

 

ענת טל, חברת מועצה: “אנשי השנה שלי הם הסגלים הרפואיים. עובדים בצורה מטורפת כל הזמן, בייחוד בקורונה. הולכים לעבודה וחוזרים הביתה כשהם עלולים לסכן את המשפחות שלהם. מבחינתי הם דוגמא למופת לכל דבר ועניין. כל הכבוד להם”.

ציון ידעי, חבר מועצה: “אנשי הרפואה. עומדים איתנים ותמיד נמצאים ראשונים בייחוד בקורונה. עבודתם עומדת בחזית הנגיף, כאשר הם מסכנים את חייהם וחיי משפחותיהם כל יום. לכן, צריך להודות להם על רגע. תודה אלפי פעמים”.

אסף דרבה, חבר מועצה: אני בוחר בשני אנשים גילי איילון ויקותיאל תנעמי. גילי עושה מהפך מדהים בתיק הנוער. יקותיאל תנעמי, אם היה אפשר לשכפל אותו היו עושים את זה ממזמן. פשוט נותן מענה לכולם ואהוב הציבור. כל פנייה שנתתי לו, הוא היה שם בשבילנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן