news08.net/ads.txt

לרגל חג הפסח חילקה עיריית רחובות שי לבעלי עסקים בעיר

 

עסקים רבים בוחרים להעניק לעובדיהם וללקוחותיהם שי לחגים ובעיריית רחובות, החליטו גם השנה להפתיע חלק מהעסקים בברכה חתומה על ידי ראש העיר רחמים מלול וסגנו יניב מרקוביץ’ וכן, שי לקראת הפסח. ראש העיר רחמים מלול :”במהלך השנתיים האחרונות, עשינו כל מה שניתן על מנת להקל על בעלי העסקים בתקופת הקורונה גם בימי שגרה. אנו פועלים על מנת לקדם את העסקים בעיר בכל דרך אפשרית”. 

השבוע, הופתעו חלק מהעסקים ברחובות, לפגוש את סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים עו”ד יניב מרקוביץ’ יחד עם צוות מהמחלקה לקידום ורישוי עסקים, רויטל קורן, מנהלת המחלקה ומהמפקחים ובני הנוער, מעניקים להם שי וכרטיס ברכה לכבוד החג.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, יניב מרקוביץ’: “עם החזרה לשגרה ולקראת חג הפסח אין יותר כיף מלקבל משהו מתוק לחג. אני מברך את בעלי ובעלות העסקים בחג אביב שמח, בריאות והצלחה”.

מנהלת המחלקה לקידום ורישוי עסקים, רויטל קורן: “זו דרך נוספת של העיריה לשמח את העסקים. צוות המחלקה ימשיך לעמוד  לרשותם של בעלי ובעלות העסקים בעיר ויסייע להם בכל דבר ועניין”.

המחלקה לרישוי וקידום עסקים עומדת לרשותכם
בטל’: 08-9392396/8/9 וגם במייל: [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן