לרגל חודש המודעות הבין-לאומי לסרטן המעי הגס והחלחולת: קמפיין חדש עם אסלה מדברת

יצוין כי על פי הערכת האגודה למלחמה בסרטן, בשנת 2023 אובחנו בישראל כ-3,000 נשים וגברים עם סרטן המעי הגס וכ-1,300 ישראלים נפטרו מהמחלה.

קמפיין חדש עם אסלה מדברת

לרגל חודש המודעות הבין-לאומי לסרטן המעי הגס והחלחולת, האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין נרחב בהובלת אסלה מדברת ובגרסאות המיועדות לנשים ולגברים.

הקמפיין החדש הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם ונועד להניע לפעולה בנות ובני חמישים ומעלה לפנות לקופת החולים ולבצע בדיקה פשוטה לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס.

לנשים: 

לגברים:

בישראל פועלת מאז שנת 2005 התוכנית הלאומית לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס והחלחולת ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הבריאות, אשר יוצאת לפועל הודות לקופות החולים. במסגרת התוכנית אשר מתקיימת כל השנה נשים וגברים מעל גיל 50 מוזמנים לבצע באופן יזום ובחינם פעם בשנה בדיקה פשוטה לגילוי דם סמוי.

לרגל חודש המודעות אשר מצוין בחודש מרץ 2024, האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין אשר נועד להזכיר וללוות את התוכנית השנתית.

הקמפיין עולה ברשתות החברתיות, בעיתונות וברדיו. על מנת למשוך את תשומת ליבו של המאזין ברדיו, התשדיר מתחיל בקול של הורדת מים של האסלה.

משה בר חיים, מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן הסביר כי:

“במיוחד בתקופה של אי-ודאות ביטחונית חשוב לנו לתמוך בפעילות התוכנית הלאומית שכן היא יכולה להציל חיים באופן ממשי. אנחנו יודעים שבכל חודש מתגלים בישראל כ-250 נשים וגברים עם סרטן המעי הגס וכי אבחון מוקדם יכול להפחית באופן משמעותי את התמותה מסרטן, ולעיתים אף למנוע את התפתחותו. לכן אנו קוראים לציבור שמעל גיל 50 באמצעות הקמפיין להקפיד ולבצע פעם בשנה בחינם בקופת החולים את הבדיקה הפשוטה – בדיקת דם סמוי בצואה”.

יצוין כי על פי הערכת האגודה למלחמה בסרטן, בשנת 2023 אובחנו בישראל כ-3,000 נשים וגברים עם סרטן המעי הגס וכ-1,300 ישראלים נפטרו מהמחלה.

קרדיטים לקמפיין: משרד הפרסום: GITAM BBDO, מנכ”ל: ליאור טנר, סמנכ”לית לקוחות: אורית שצברג, מנהלת לקוחות: סתיו שרוני, ניהול לקוח: לין קזאז, מנהל קריאייטיב: גל פורת, קופירייטינג: תום ליבשיץ, ארט: עדי זהר, מנהל הפקה: אלון שמואלוף. קריינים: יעל היים, אורית שצברג ואסף חלפון. לקוח: האגודה למלחמה בסרטן, מנהלת מחלקת הסברה, מידע וקידום בריאות: דנה פרוסט, מנהלת תחום מדיה: מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל: זיו דוכן, יחסי ציבור: נאוה עינבר.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – נשים בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: האגודה למלחמה בסרטן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן