news08.net/ads.txt

לרגל יום הילד הבינלאומי: ראש עיריית רחובות,רחמים מלול, נפגש עם מנהיגי הילדים המובילים בעיר

במסגרת יום הילד הבינלאומי אשר יחול היום , יום שלישי, ה-20.11 , ראש העיר , רחמים מלול, נפגש אתמול בערב עם מנהיגי הילדים המובילים בעיר, יחד עם מחזיק תיק נוער וצעירים, חבר המועצה אסף אלבר ומנהל מחלקת ילדים ונוער, אבי יוספי.

במסגרת יום הילד הבינלאומי ביקרו אתמול בלשכת ראש העיר ילדים ובני נוער מקבוצות המנהיגות – שגרירים צעירים, חיות במה, נאס”א, קב’ מנהיגות כיתות ה’, ו’ ומועצת הנוער העירונית, אשר פועלות בעיר במסגרת “בית הספר למנהיגות נוער” בעירונוער. 

ראש העיר שוחח עם בני הנוער על מנהיגים וקבוצות מנהיגות, על יום הילד ומטרתו, ועל הגברת המודעות לזכויות הילד. הילדים ציינו שיש צורך לשלב יותר ילדים בהחלטות עירוניות הקשורות לילדים ונוער, להוסיף פעילויות אחר הצהריים למיגור האלימות, לקדם פעילויות לטובת דור המסכים, לשלב בני נוער בכנסים ארציים ועוד.

ראש העיר התפעל מאוד מהשיחה עם  בני הנוער, שסיפרו לו כי מטרת קבוצות המנהיגות בראש ובראשונה היא לסייע להם בהעצמה אישית בתחומים שונים, ואפילו ייעץ להם: ” אם אדם לא יודע להנהיג את עצמו הוא לא יידע להנהיג אחרים”.

קבוצות המנהיגות העירונוער מעודדות  את בני הנוער לקחת חלק פעיל בכל אשר נוגע לאקטיביזם חברתי, אמנת זכויות הילד, חוק זכויות הילד, העצמה, מנהיגות ועוד.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו גאים לציין את יום הילד הבינלאומי ברחובות דווקא במפגש עם בני הנוער המרתקים והערכיים שיש בעיר.  ביום הזה אנחנו מעלים על נס את כוחו של הדור הצעיר וגם את זכויותיו. אנו משקיעים משאבים רבים בטיפוח ובהכשרת הדור הבא של העיר בתחומי החינוך הלא פורמלי, על מנת להעניק להם כישורי חיים ומנהיגות”.

  אסף אל-בר: ” יום הילד הוא הזדמנות חשובה להיזכר בזכויות הילדים וגם ביכולות המדהימות של הנוער והילדים שלנו, לכן ביקשנו לציינו באופן מיוחד. השנה יפתחו 19 קבוצות בביה”ס העירוני למנהיגות נוער וילדים, בית הספר המוביל בתחום במדינה. אני מקווה שנדע כולנו להמשיך להעצים את הילדים שלנו, לתת להם כלים ומתחייב לזכור גם את הילדים שזקוקים לעזרתנו מסיבות שונות. אני רוצה להודות לראש העיר על החשיבות העצומה שהוא מייחס לעניין ועל ההשקעה שלו בעניין – ממשית ותקציבית ומבקש להודות לצוות מחלקת הנוער והילדים בראשות אבי יוספי על פועלם המשמעותי”.

אבי יוספי: “עיריית רחובות מבצעת פעולות רבות הן בחינוך הפורמאלי והן בחינוך הלא פורמאלי אשר מעודדות ילדים ובני נוער לקחת חלק פעיל ולגלות מעורבות חברתית בכל הנוגע למעגלי החיים אשר הם נמצאים בו. אני קורא לכל הילדים ובני הנוער בעיר לקחת חלק פעיל בפעילות חברתית/ערכית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן