news08.net/ads.txt

לרגל יום המחזור של ישראל: באים עם אריזות ומקבלים מתנות

עיריית רחובות ותאגיד המיחזור תמיר יוזמים פעילויות ייחודיות לכבוד “יום המחזור” לציבור החרדי בעיר בשיתוף רדיו “קול חי”

יום המחזור של ישראל מתקיים בכל שנה בחודש דצמבר, ומעלה לסדר היום הציבורי את המודעות לנושא המחזור והטיפול בפסולת אריזות בקרב תושבי מדינת ישראל. מטרת היום היא לעודד את התושבים לקחת חלק פעיל בהפרדת הפסולת ולחזק את אמון הציבור בתהליכי המיון והמחזור הקיימים בישראל.

עיריית רחובות ותמיר – תאגיד מחזור האריזות בישראל, יוצאים בפעילות ייחודית לציבור החרדי ברחובות בשיתוף תחנת הרדיו “קול חי”, בכדי לחזק את ההסברה בעיר ואת חשיבות נושא המחזור. במסגרת הפעילות מוזמנים תושבי רחובות להגיע ביום רביעי, 1.12, אל נקודת השידור ברחוב עזרא 37 ליד בית כנסת פאי, שם יחכה להם כתב השטח של רדיו “קול חי”. מי שיגיע עם 10 אריזות שמתאימות למחזור בפח הכתום יקבל במתנה תיק מחזור רב פעמי ומגזין מדעי לילדים מבית נשיונל ג’יאוגרפיק – “נפלאות”, מגזין צבעוני ומקסים המותאם בתכנים לציבור החרדי. בנוסף, מי שיגיע עם 10 אריזות ייהנה גם מסופגניה מתוקה במתנה, בכשרות בד”צ העדה החרדית.

הפעילות תשודר במסגרת התוכנית היומית ברדיו קול חי בין השעות 16:00-18:00. בפעילות נוספת, יתקיים חידון יומי בנושא מחזור בתוכנית הפופולארית של חיים טוקר, בה יעלו המאזינים לחידון נושא פרסים. לפח הכתום משליכים אריזות עשויות פלסטיק מתכת וקרטוני משקה. כמו אריזות של: קטשופ, חומוס, חומרי ניקוי, שמפו, יוגורט, קופסאות שימורים, מזון לתינוקות, קרטוני חלב ומשקה ועוד.

רחמים מלול, ראש העיר: “נתוני המיחזור בעיר עלו לאין שיעור מאז שיצאנו לדרך עם מהפיכת המיחזור. הפרדת פסולת לפח הכתום היא מאמץ קטן שלנו בבית ,שיש לו תרומה עצומה לסביבה, אני מזמין את התושבים להגיע ולהשתתף בפעילות”.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’: “מהפיכת המחזור ברחובות מתקדמת בקצב גדל והולך. אנחנו ממשיכים בפעילות ללא הפסקה, והפעם בחנוכה. אנו מזמינים את הציבור החרדי להגיע ולקחת חלק”.

רני איידלר מנכ”ל תמיר: “מטרת יום המחזור של ישראל היא לעודד את התושבים לקחת חלק פעיל בהפרדת הפסולת ולחזק את האמון שלכם בתהליכי המיון והמחזור הקיימים בישראל. אני רואה חשיבות רבה במפגש שלנו אתכם בשטח, מתוך מטרה לעודד אתכם להפרדת פסולת בבית. אני מזמין אתכם להגיע עם אריזות וליהנות מהפעילות”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן