news08.net/ads.txt

עיריית רמלה אירחה את ג’ונתן שוורצברד, מנהל קמפיין התרומות בפדרציה היהודית בקנזס סיטי ארה”ב. שוורצברד, שהגיע לביקור הכרות עם פעילות העיר בדגש על המיזמים המשותפים. ראש העיר רמלה, מיכאל וידל הודה לשוורצברד על פועלו ופועלם של חברי הפדרציה היהודית בקנזס סיטי למען רווחת תושבי רמלה, ותמיכתם לאורך שנים בשורה של תכניות חינוך ורווחה.

שוורצברד שקיבל סקירה מקיפה על העיר, התפתחותה והיותה עיר רב תרבותית, הודה לעירייה על האירוח וציין את הקשר המיוחד שנקשר לאורך שנים ארוכות בין הקהילה בקנזס סיטי לעיר רמלה. נציגת הפדרציה היהודית בארץ חנה שולץ, הדגישה כי קשרים אלה יימשכו למען קידום נושאי חינוך ורווחה לקהילה. במסגרת האירוח ביקר שוורצברד בקמפוס הטכנולוגי החדש של עמותת תפוח המשמש כמרכז ידע ליזמים, במרכז הצעירים קשתות 360, באתר בריכת הקשתות ובמיצב “בבואה”. כן ביקר בבית הספר “ברנקו ויס”, שם פגש את צוות ההנהלה והמורים וסיים בארוחת צהריים משותפת עם חברי מועצת העיר מהם קיבל סקירה על החיים המשותפים בעיר. שוורצברד הודה במיוחד למנכ”ל קרן רמלה, ליאור רשף דרעי ולמנהלת השותפויות בקרן רמלה, אורית אליאס על האירוח והליווי במהלך הביקור.

תמונות: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן