לשכה חדשה למתווכי הנדל”ן-מחוז השפלה

WhatsApp Image 2018-08-21 at 09.24.48

לשכה חדשה למתווכי הנדל”ן-מחוז השפלה

לשכת מתווכי הנדל”ן הארצית מדווחת על הקמתה של לשכה מחוזית חדשה, לשכת מחוז השפלה. הלשכה החדשה תכלול את אלפי המתווכים הפועלים בערים ראשון לציון, בת ים, חולון, נס-ציונה, רחובות, באר יעקב ויבנה. יו”ר לשכת מתווכי הנדל”ן הארצית, איציק לוי, מדווח כי לקראת פתיחתה, יתקיים בתאריך 18.10.2018 כנס השקה ללשכה המחוזית. בישיבה שהתקיימה בהשתתפות עשרה נציגים מכלל הערים השונות, סוכמו דרכי הפעולה לאיגודם של כלל המתווכים הפועלים באיזור, ולהזמינם לכנס הקרוב. בכנס הקרוב ידונו מטרות הקמת לשכה, והפעילות המתוכננת לשנת 2019, בהשתתפות המרצה, ניר דובדבני, נציגי בנק לאומי למשכנתאות ואתר יד 2.

לוי: “חשיבות הכנס עבור חברי הלשכה הפועלים באיזור היא, בראש ובראשונה, מיועדת לכל  מי שרוצה להצטרף ולפעול לשינוי מהותי לעתידו בתחום התיווך, לחיזוק התדמית החיובית, ולמי שנמאס לו, להיות שק החבטות של חברי כנסת, המחוקקים חוקים שנועדו לפגוע ולהגביל את עבודת המתווך. הלשכה החדשה תפעל לסייע למתווכים לקבל את הכלים הטובים ביותר על מנת לייצר עבורם חדשנות בעבודה, ללמוד לעבוד בשיטות של שיתופי פעולה, דוגמת MLS הקיים בארה”ב, שייצר לו חשיפה מאוד גדולה לנכסים בכל הארץ.  כמו כן הכנס מיועד למי שמעוניין לעבוד בצורה בהגינות, תחת קוד אתי, שישמור על זכויות המתווכים ולקוחותיהם”

חברי הנהלה של הלשכה הארצית, כיום, הם ראשי הלשכות: הרצליה, רעננה, מודיעין, פתח תקווה וירושלים. כמו כן חברים בהנהלה ראשי הרשתות של קרן וילימאס,  אנגלו-סכסון, רימאקס ושחף נכסים ונציג מחטיבת הנדל”ן העסקית.  הלשכה הארצית הוקמה ב-2014. בשנה האחרונה הצטרפו אליה אתר  יד 2 ובנק לאומי למשכנתאות, כנותני חסויות ראשיים לפעילות של הלשכה הארצית. בלשכה חברים מעל 5,000 מתווכים. ובחודשיים האחרונים, נערכנ כנסים, בהם השתתפו מעל 1,000 מתווכים מכל רחבי הארץ. כיום פועלות תחת הלשכה הארצית 5 לשכות מתווכים ברחבי הארץ: בירושלים, מודיעין, רעננה, פתח תקוה והרצליה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן