news08.net/ads.txt

מאבטח מלוד שנפצע בתאונת אופנוע בדרך מהעבודה לביתו יזכה לפיצוי בסך 800 אלף ש”ח

מאבטח בנק שנפצע לפני כ-7 שנים בתאונת אופנוע בדרך מהעבודה לביתו, יזכה לפיצוי של כ-800 אלף ₪. כך עולה מהסכם פשרה בתביעה שהגיש לבית המשפט השלום ולבית הדין לעבודה נגד חברת ביטוח הפול והביטוח הלאומי באמצעות באי כוחו, עורכי הדין גיל וניצן הראל.

מהתביעות עולה כי המאבטח נסע בשעת לילה מהבנק שאיבטח בגבעתיים לביתו,  כשהוא רוכב על אופנוע מסוג סאן יאנג והתנגש בעוצמה ברכב אחר. המאבטח בן ה-31, נפגע קשה בתאונה ופונה לבית חולים אסף הרופא שם אושפז במחלקה הכירורגית לטיפול נמרץ. בביה”ח אובחן כי הוא סובל משברים בצלעות, יד ורגל שמאל. לאחר 10 ימי אישפוז וכחודשיים וחצי תקופת שיקום במכון רעות, הוא שוחרר לביתו.

לאחר ששוחרר הוא התהלך מספר חודשים כשהוא נעזר בקביים ובית משפט השלום התבקש לפסוק לו פיצוי עבור הוצאות רפואיות, כאב וסבל, עזרה בבית, הפסדי שכר וזכויות סוציאליות ופנסיוניות, דיור חלופי ועזרת צד ג’. לאחר שהבטוח הלאומי סירב להכיר בתאונה כתאונת עבודה כי התאונה קרתה בסטייה של כ-2.5 מנתיב הנסיעה המוביל מהעבודה לביתו.  באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל ערערו על ההחלטה בטענה כי היה בדרך לתדלק  בתחנת הדלק הסמוכה לביתו ובית הדין קיבל את הערעור. במקביל במסגרת הסכם פשרה עם ביטוח הפול, סוכם כי המאבטח יקבל פיצוי כולל בסך כ-475 אלף ₪ מעבר לתשלומים ששולמו במהלך התביעה ומעבר לתקבולי הביטוח הלאומי במסגרת נכות כללית ונכות מהעבודה. כאמור המדובר בפיצוי כולל של כ-800 אלף ₪.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן