news08.net/ads.txt

מאבק העובדות הסוציאליות: ראש העיר, וועד העובדים תומכים בעובדות; רחמים מלול: “זה מאבק על הערכים שלנו כחברה”

היום הגיע לשיאו מאבק העובדות הסוציאליות שהגיעו מכל רחבי ישראל לירושלים כדי להפגין, בדרישה ממשרד הרווחה וממדינת ישראל לשפר את תנאי העסקתן הקשים, שהחריפו עם הקורונה. במהלך כל השבוע קיימו צעדה ששיאה בהפגנה בירושלים היום, כאמור.

האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות מתוקצב ע”י משרד הרווחה , ורוב העובדים בו הם עובדות ועובדים סוציאליים אשר עשרות מהם יצאו להפגין היום בירושלים, בראשות מנהלת האגף, בת חן קרני ומחזיק התיק לשירותים חברתיים, חבר המועצה עו”ד שמוליק בר דנזאן שהצטרף והפגין. גם כמה מלקוחות האגף, תושבי רחובות המטופלים ע”י העובדים הסוציאליים, הצטרפו להפגנה והתייצבו כתף אל כתף עם העובדות.

ראש העיר, רחמים מלול, התייחס מוקדם יותר השבוע למאבק ואמר: “זה לא רק מאבק על תנאי ההעסקה שלהם. זה מאבק על הערכים שלנו כחברה: כמה המדינה שלנו מוכנה להשקיע בשירותים חברתיים לחלשים בחברה, לקשישים, לאוכלוסיות מוחלשות, לבעלי מוגבלויות ולכל מי שזקוק לידם המושטת של העובדים הסוציאליים. בחודשים האחרונים ראינו כולנו מקרוב את העבודה המאומצת שלהם, את המסירות, הנחישות וההירתמות, מתן המענה בכל מחיר.
העובדים הסוציאליים נמצאים בחזית המצוקות החברתיות, וזה הזמן לתמוך בהם”. יו”ר וועד העובדים, רמי מדהלה תומך אף הוא במאבק העובדות ואף סייע למאבק בשם העובדים באמצעות חולצות מיוחדות, שלטים ומדבקות. הוא קרא לכל העובדים לגלות סולידריות ולתמוך במאבקן הצודק של העובדות הסוציאליות.

חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: “כמחזיק תיק הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית רחובות ומי שראה מקרוב את העבודה המאומצת של העובדות והעובדים הסוציאליים בשגרה ובחירום – הגיע הזמן לשיפור התנאים והשכר. העובדות והעובדים הסוציאליים עושים עבודה אנושית, מקצועית וחשובה מאין כמוה ולפיכך ראויים לשכר הוגן ולתנאים טובים יותר. אני מחזק את המאבק שלהם ומקווה שהתנאים שלהם ישופרו בהתאם לעבודה הערכית והמסורה שלהם”.

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “יצאנו למחאה על התנאים שלנו, על כך שהעובדות והעובדים הסוציאליים דואגים לחוסן החברתי של כלל האוכלוסייה אך לא זוכים לתגמול הולם או למערכת הגנה כלשהי מהממשלה. זה הזמן לשיפור התנאים ומתן הגנה הולמת עבור המערך הסוציאלי שעושה עבודת קודש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן