news08.net/ads.txt

מאבק הצהרונים ברחובות | אמיתי כהן: “כולי תקווה שבמשרד החינוך יבינו את הצורך לאפשר להורים להתחיל לחזור לשגרה”

אלפי הורים עדיין בתהיות האם ביום שלישי ייפתחו הצהרונים ונמצאים שבויים בידי רשת חוויות.  ברחובות יש למעלה ב-125 צהרונים, מתוכם למעלה מ-80 צהרונים עומדים בתקן של צהרון מאותו גן. המאבק נכון לעתה, הוא העלות של יתר הצהרונים. יו”ר אמיתי כהן מצפה כי ראש העיר רחמים מלול יתקצב את הצהרונים הנותרים.

ברשת חוויות לא מתכוונים לפתוח את כלל הצהרונים אם לא יהיה מימון מלא לכך ובעקבות כך משאיר הורים רבים בדאגה רבה סביב השאלה האם ילדיהם יוכלו כבר ביום שלישי לצהרונים ובכך לאפשר להם לחזור לעבוד.

לדברי יו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן: “בסיכום שהגעתי עם ראש העיר רחמים מלול רשת חוויות החזירה את צוות עובדי הצהרונים להערכות לפתיחת הצהרונים במשך השבוע , תוך כדי המתנה להנחיות סופיות של משרד החינוך שאמורות להגיע מחר. כולי תקווה שבמשרד החינוך יבינו את הצורך לאפשר להורים להתחיל לחזור לשגרה ויסיעו במתווה בו יהיה אפשר לתת מענה בצהרונים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן