news08.net/ads.txt

מאוחדת העניקה תעודת הוקרה לראשי איחוד הצלה במודיעין

‏צוותי הרפואה של איחוד הצלה במודיעין הוזמנו למפגש הוקרה והערכה על פעילותם למען תושבי מודיעין והסביבה בתקופת הקורונה. אורי אטון, מנהל מרחב יהודה חוף של מאוחדת, העניק תעודת הוקרה לראש הסניף במודיעין אבי דבלינגר והביע את הערכתו והערכת צוותי הרפואה של קופת חולים מאוחדת לפעילות המסורה של מתנדבי איחוד הצלה בגזרת מודיעין למען שלומם ורווחתם של התושבים.


במעמד המכובד, שהתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הודה אטון על הסיוע הרב בעזרה באספקת תרופות לקשישים, חולים ומבודדים, בעת הקורונה, למבוטחים בקופת החולים מאוחדת. “לקוחות קופת חולים מאוחדת בעיר מודיעין והסביבה בתקופה לא פשוטה”, ציין אטון בתעודת ההוקרה, “מתוך סיכון והקרבה אישית במסירות אישית מדהימה בזריזות ויעילות, אנו אומרים לכם תודה. יהי רצון שתזכו לפעול ולעשות עוד ועוד, להרבות חיים, שלווה ובטחון”. במעמד המכובד נכחו גם מנהלת מרפאות מודיעין גילה אוחיון וצוות המרפאות במודיעין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן