news08.net/ads.txt

מאוחדת חנכה מרפאה ייחודית לסוכרת ופצע בירושלים

הנגשת מרפאת פצע וסוכרת לסובלים מפצעים קשיי ריפוי מעלה משמעותית את שיעורי ההיענות לטיפול

מאוחדת ממשיכה בתנופתה הגדולה בירושלים וחנכה בשבוע האחרון מרפאה ייעודית לסוכרת ופצע לטובת מבוטחיה. המרפאה החדשה, המתפרסת על פני כ-600 מ”ר וממוקמת ברחוב הצבי 10 בעיר, תעניק מעטפת רפואית רחבה למטופלים הסובלים מסוכרת, פצעים קשיי ריפוי ופצעים כרוניים, בעיות בכלי דם, פצעי לחץ למטופלים סיעודיים וכדומה.

אחת מתופעות הלוואי המרכזיות של מחלת הסוכרת ומחלות כלי דם היא פצעים שאינם נרפאים. הם גורמים לכאב ולסבל ובעלי סיכון גבוה לזיהומים ולסיבוכים קשים, העלולים להוביל לקטיעות גפיים ואף למקרי מוות.

במרפאת פצע וסוכרת החדשה יינתנו שירותי רפואה מקצועיים הכוללים רופאים מומחים בתחום הסוכרת, סוכרת טרום לידה, רופא פצע, פודולוג, אולטרסאונד כלי דם, אחיות, טיפולי עו”ס, פסיכולוג, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה ותזונאים. המרפאה מאובזרת בציוד חדשני ומתקדם בתחום.

עופר משולם, מנהל מחוז ירושלים של מאוחדת

:

“מאוחדת מחוללת מהפכה בשירותי הרפואה בירושלים. פתיחתה של מרפאת פצע וסוכרת הינה חלק מהשירות החיוני שאנו מעניקים ללקוחותינו, ואנו ממשיכים להיות קשובים לציבור הלקוחות ולשקוד על תכניות נוספות עבורם”.

יהודה לוי, מנהל השיווק של מאוחדת במחוז ירושלים:

“הנגשת מרפאת פצע וסוכרת לסובלים מפצעים קשיי ריפוי מעלה משמעותית את שיעורי ההיענות לטיפול. כמו כן היא מבטיחה רציפות טיפולית, מגדילה את סיכויי ההצלחה של הטיפול ומקטינה את אחוז הסיבוכים ולכן אנו רואים בפתיחת המרפאה חשיבות רבה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: קובי הר צבי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן