news08.net/ads.txt

מאוחדת ממנה רופא מחוזי חדש במחוז דרום

ד”ר גנאדי מיינשלוס (54), תושב באר שבע מזה כעשרים וחמש שנים, מגיע למאוחדת אחרי שסיים את תפקיד המנהל הרפואי בבית החולים ”אסותא” בבאר שבע ולפני כן שימש במגוון רחב של תפקידי ליבה במסגרת חיל רפואה בצה”ל. מחוז דרום אחראי על מתן שירותי רפואה למאות אלפי הלקוחות ממודיעין, ראשון לציון, חולון ובת ים, דרך רמלה, לוד, רחובות, אשדוד, יבנה, אשקלון, באר שבע והנגב.

ד”ר מיינשלוס, מומחה ברפואת משפחה, סיים את לימודי הרפואה באקדמיה לרפואה צבאית בסנט פיטרסבורג שברוסיה והוא בוגר תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. במסגרת תפקידו, ד”ר מיינשלוס יהיה אמון על איכות הרפואה במחוז, גיוס רופאים מומחים חדשים למרפאות מאוחדת בדרום, הדרכות מקצועיות ועמידה במדדים רפואיים ושיפור השירותים הרפואיים המוצעים לקוחות הקופה במחוז דרום.

ד”ר מיינשלוס: “שמח להצטרף למשפחת מאוחדת. עומדים לפני לא מעט אתגרים בתחום ניהול המחוז אך אני משוכנע כי בעזרת עשרות אנשי הצוותים הרפואיים במרפאות ברחבי המחוז נעמוד בכל המשימות והמטרות שלנו”.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב: “הצטרפותו של ד”ר גנאדי מיינשלוס כמנהל רפואי במחוז מהווה חיזוק משמעותי של שדרת הניהול הרפואי. אין לי ספק שעם ניסיונו העשיר יוכל ד”ר מיינשלוס להוביל את איכות הרפואה במחוז קדימה לרווחת לקוחותינו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן