news08.net/ads.txt

מאוחדת פותחת מרפאה לטיפול במבוגרים החיים עם השמנה בבאר יעקב

המרפאה מיועדת למטופלים החיים עם השמנה המסכנת את חייהם ולא מיועדת לאלו הסובלים מעודף משקל

מרפאת “שוקלים מחדש” בבאר יעקב

כחלק מהרחבת שירותיה של מאוחדת ברחבי הארץ, נפתחה השבוע מרפאה ייעודית לטיפול בשמנה בקרב מבוגרים. מדובר במהלך משלים של מאוחדת להתמודדות עם מחלת ההשמנה, לפני כשנה נפתחה מרפאת השמנה לילדים ובני נוער בעיר אשדוד.

דני מושיוב, מנהל מחוז דרום במאוחדת: “כך נוכל לתת מענה למחלת ההשמנה לכל הגילאים ולהילחם במגפה שמאיימת על הבריאות שלנו”

מאוחדת פתחה השבוע בבאר יעקב את מרפאת “שוקלים מחדש”, מרפאה ייחודית, המציעה טיפול רב-מקצועי לטיפול במחלת ההשמנה בקרב מבוגרים. המרפאה תיתן מענה לכל מטופלי מאוחדת במחוז הדרום.

על פי הערכות מעל 50% מהאוכלוסייה בישראל חיה עם עודף משקל, BMI >25 וכ-30%  מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל חיה עם השמנה של ממש,  BMI>30. בקרב מבוטחי מאוחדת הבוגרים  כ-186,000 שהם 23% חיים עם  מהשמנה.

עלות טיפול במטופלים החיים עם ההשמנה בישראל עומדת על  יותר מ-20 מיליארד ₪ בשנה. מגפת ההשמנה עולה בשנים האחרונות ומגמת העלייה החריפה בעקבות מגפת הקורונה.

ביום שאחרי המלחמה ממדי המגפה צפויים להמשיך ולעלות. בדומה למה שקרה בקורונה, כאשר משפחות שלמות היו בבית ומצאו עניין ונחמה בהכנת מזון ואכילה מרובה (ולא תמיד בריאה) גם בעת הזו משפחות רבות מפונות מבתיהן, מצב הרוח ירוד, אנחנו נמצאים במצב מתח מתמשך ורבים מאיתנו  מוצאים נחמה באוכל.

דני מושיוב, מנהל מאוחדת במחוז דרום:

“מגפת ההשמנה בישראל ממשיכה לעלות ולגדול והמתח הנגרם מהמצב הבטחוני רק מחריף את הבעיה. חשוב להבין שהמחלות הנגרמות מהשמנה, הן לא פשוטות, ארוכות טווח ואף מסכנות חיים. אנו במאוחדת עושים מאמצים בכדי לסייע למתמודדים עם השמנה. פתחנו את המרפאה הרב מקצועית לטיפול בהשמנה בקרב ילדים ובני נוער באשדוד ועכשיו את המרפאה לטיפול במבוגרים. כך נוכל להעניק לכל טווח הגילאים פתרון ומענה אופטימלי לנושא ולאורך זמן, ולהילחם במגפה שמאיימת על הבריאות שלנו”.

דינה רויטמן, דיאטנית מחוזית, מחוז דרום:

“מטרת המרפאה לטפל במחלת ההשמנה. הטיפול במסגרת המרפאה הינו רב-מקצועי ויאפשר קבלת טיפול במחלה על כל היבטיה, שיפור התפקוד הפיזי והנפשי של המטופל  וטיפול במחלות הנלוות להשמנה כגון: סכרת, מחלות לב, כלי הדם ועוד”.

המטפלים במרפאה התמקצעו בטיפול  בהשמנה והשלכותיה והצוות יכלול מטפלים מתחומי הרפואה, תזונה, פסיכולוגיה, פיזיותרפיה ועובדים סוציאליים. הצוות הרב-מקצועי יסייע במציאת הדרכים המתאימות לכל מטופל, יוביל לשינוי דפוסי חשיבה, לשינוי הרגלי האכילה ופעילות גופנית. הצוות ייעזר בכלים רפואיים ובסך הכול יביא לשיפור אורח ואורך החיים.

המרפאה מיועדת למטופלים החיים עם השמנה המסכנת את חייהם ולא מיועדת לאלו הסובלים מעודף משקל, אשר עומדים בקריטריונים הבאים:

מטופלים מעל גיל 18 בעלי BMI מעל 35 או מעל 30 עם סיבוכים כמו: סכרת, יתר לחץ דם, בעיות אורתופדיות, בעיות נפשיות על רקע ההשמנה ועוד. מטופלים לאחר ניתוח בריאטרי שעלו במשקל, נשים עם BMI 30 הנמצאות בטיפולי פוריות.

מרפאת “שוקלים מחדש”, באר יעקב, רח’ שא נס 17, קניון באר יעקב.

 

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מאוחדת מחוז דרום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן