news08.net/ads.txt

מאוחדת רחובות מתגייסת למען הלוחמים עם בדיקות סינון שמיעה

לרגל יום השמיעה הבינלאומי שחל החודש, מאוחדת קיימה בדיקות סינון שמיעה למילואימניקיות, מילואימניקים ולכל אנשי כוחות הבטחון, ללא צורך בקביעת תור וללא עלות.

מאוחדת מתגייסת למען הלוחמים: 

בדיקות סינון שמיעה לאנשי כוחות הבטחון במרפאות ברחבי הארץ

לרגל יום השמיעה העולמי, מאוחדת ביצעה בדיקות סינון שמיעה למילואימניקים במרפאת בנימין ברחובות במטרה לאתר פגיעה אפשרית בעקבות החשיפה לרעש הירי והפיצוצים בשדה הקרב.

“מיגון נכון באמצעות אטמי אוזניים יכול למנוע פגיעה בשמיעה, שמאפיינת מצבי מלחמה. חשוב לאבחן ולטפל בשלב מוקדם ככל שניתן, כדי להגדיל את הסיכוי להחלמה מלאה”, מסבירה פרופ’ ריקי טייטלבאום-סוויד, קלינאית תקשורת ראשית במאוחדת

לרגל יום השמיעה הבינלאומי שחל החודש, מאוחדת קיימה בדיקות סינון שמיעה למילואימניקיות, מילואימניקים ולכל אנשי כוחות הבטחון, ללא צורך בקביעת תור וללא עלות. הבדיקות התקיימו במספר מרפאות ברחבי הארץ, ביניהם גם במרפאת בינימין ברחובות, במטרה לבצע סינון ראשוני ולאבחן פגיעה אפשרית בשמיעה.

צוות קלינאיות התקשורת של מאוחדת ביצע את בדיקות סינון השמיעה והדריך את הנבדקים כיצד להתמגן כראוי על מנת למנוע פגיעה אפשרית בשמיעה. במידת הצורך הפנה צוות הקלינאיות את הנבדקים לביצוע בירור מעמיק יותר, במידה והתגלו ממצאים ראשוניים שעשויים להעיד על פגיעה אפשרית בשמיעה.

לדבריה של קלינאית התקשורת הראשית במאוחדת פרופ’ ריקי טייטלבאום-סוויד, “התופעה של פגיעה במערכת השמיעה כתוצאה מחשיפה ממושכת לרעשי ירי ופגזים בזמן מלחמה היא לצערי תופעה מוכרת ומאפיינת כמעט כל מלחמה ומבצע ממושך. שימוש נכון באטמי אוזניים הוא קריטי לשמירה על השמיעה, אבל בזמן לחימה אינטנסיבית הלוחמים לא תמיד זוכרים או מספיקים להתמגן כראוי”.

“במידה ולא מתמגנים כראוי עם אטמי אוזניים, עלולים לחוות בעיות שמיעה וטינטון – צפצופים באוזניים”, מסבירה מיכל קובי, מנהלת תחום קלינאות תקשורת במחוז דרום. “הניסיון מלמד שככל שפונים בשלב מוקדם יותר לאבחון ולטיפול, כך גדל הסיכוי לשיפור השמיעה שניזוקה, וזו הסיבה העיקרית שהחלטנו לקרוא באופן יזום לאנשי כוחות הבטחון להגיע להיבדק”.

יעקב ברגשטיין תושב קיבוץ עלומים שבעוטף, היה חבר כיתת כוננות בקיבוץ וכתוצאה מלחימה ממושכת במחבלים שחדרו לעוטף עזה, חווה פגיעה בשמיעתו כתוצאה מרעש הירי והפיצוצים באזור. “באותה השבת כבר ב-7 בבוקר עם הישמע האזעקות וחשד לחדירת מחבלים, אני וחבריי הגענו לנשקייה של הקיבוץ והצטיידנו במהרה ומשם יצאנו להילחם במחבלים”, מספר ברגשטיין.

“בשל הלחץ ותנאי השטח, לא הספקנו להתמגן באטמי אוזניים ויצאנו לקרב שארך יותר משמונה שעות. כבר ביום למחרת התחלתי להרגיש ירידה בשמיעה באוזן שמאל, והלכתי לקופת החולים לבדיקה, שם גילו כי תפקוד השמיעה באוזן שמאל לא תקין, והתחלתי לקבל טיפול בסטרואידים”, אמר. “היום אני מרגיש יותר טוב והשמיעה חזרה למה שהייתה לפני הקרב. אני מרגיש בר מזל שהלכתי בהקדם לבדיקה וככה השמיעה שלי ניצלה”, הוא סיכם.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות מאוחדת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן