news08.net/ads.txt

מאור אשש נבחר ליו”ר המועצה הדתית ברמלה

אשש נבחר לתפקיד פה אחד, בנוסף, נבחרו חברי המועצה החדשים

לאחר שנים רבות, נערך ברמלה כינוס של המועצה הדתית לבחירת יו”ר המועצה, ובהצבעה נבחר לתפקיד בפה-אחד מאור אשש. בנוסף, נבחרו חברי המועצה החדשים. המועצה התכנסה במעמד ראש העיר מיכאל וידל; השר לשירותי דת, הרב ח”כ מיכאל מלכיאלי; רב העיר, הגר”י אבוחצירא שליט”א; חברי מועצה; מנכ”ל העירייה ונכבדים נוספים.

“זהו יום היסטורי – מכיוון שעשרות רבות בשנים לא התכנסה ישיבה של המועצה הדתית”, אמר ראש העיר מיכאל וידל. “לצד כל העשייה הבלתי פוסקת בכלל התחומים בעיר, אנחנו עושים גם את אחד הדברים החשובים ביותר – מחזירים עטרה ליושנה, ומחזקים את עולם התורה ואת מסורת ישראל בעיר”.

אני מברך את מאור אשש על בחירתו לתפקיד יו”ר המועצה. מדובר בבחירה ראויה של מועמד שיוביל הנהלה חזקה, מסודרת ואיכותית, שתעמיק את הקשר בין עולם התורה לבין התושבים, בדרך הטובה ביותר, ובאופן מסביר-פנים. בעזרת השם נעשה ונצליח”.

יו”ר המועצה הדתית, מאור אשש: “אני מודה לחברי המועצה הדתית שבחרו בי פה אחד לכהן כיו”ר המועצה הדתית ברמלה. אחת המטרות העיקריות שלי היא לשפר ולהנגיש את שירותי הדת בעיר. ביחד עם חברי המועצה הנבחרים, ועם עובדי המועצה, נוביל מהפיכה גדולה בעזרת השם. ברצוני להודות לראש העיר היקר שלנו, מיכאל וידל, על-כך שנלחם בכל דרך אפשרית שהרכב המועצה יאושר”.

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן