news08.net/ads.txt

מאות בני נוער השתתפו בכנס מתגייסים בלוד

 

מאות בני ובנות העיר לוד השתתפו בכנס המתגייסים המסורתי שמקיימת מדי שנה מחלקת הנוער בעיריית לוד, צעירים וצעירות שסיימו את לימודיהם העל יסודיים ועומדים בפני השירות הצבאי, הלאומי או ההתנדבותי (שנת שירות, מכינה ועוד).

הטקס נפתח עם ברכת ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו. “אנו מלאי גאווה לראות שנתוני הגיוס בלוד טובים מאוד. אחוז הגיוס בלוד נמצא בעלייה מתמדת, והוא גבוה מהממוצע הארצי. אתם דור העתיד שלנו, אתם האזרחים הטובים והמנהיגים שלנו בעתיד, ואנו תולים בכם תקוות גדולות שתקבעו תמיד את עתידכם כאן בעיר לוד, לאחר השחרור המוצלח מצה”ל בע”ה. יש לכם תמיד לאן לחזור, לעיר לוד שמסתערת מחדש על עתידה”, אמר רביבו בדבריו. עוד הוסיף כי “העיר לוד מחבקת אתכם באהבה רבה. אנו משוכנעים שהערכים שהוטמעו בכם עם השנים במערכת החינוך בלוד, של אהבת המולדת והעם, החדירו בכם מוטיבציה גבוהה לשירות משמעותי ותורם, ואנו מאחלים לכם גיוס קל ומוצלח ושירות חווייתי ואתגרי שבסיומו תשובו אלינו מגובשים ומחושלים כשבשורת השלום בידיכם”. ראש העיר איחל להם ש”בכל אשר תפנו ובכל אשר תבחרו, יהא השם עמכם ויתקיים בכם הפסוק החרות על סמלה של לוד: “ושבו בנים לגבולם”.

לאחר-מכן בירכו מפקדת לשכת גיוס בירושלים – סא”ל ליטל רותם, וראש מדור קהילה של לשכת הגיוס – יובל שרה בן חמו, הלשכה בה המתגייסים והמתגייסות של לוד מבצעים את הצו הראשון. במהלך הערב התקיים טקס העברת מקל בין מסיימי כיתות י”ב לבין השמינסטים הנכנסים, הוענקו תעודות הוקרה לחיילי פרק המשימה, הש”ש ובנות השירות הלאומי אשר נתנו את ליבם למען תושבי הרשות המקומית בשנה החולפת, ואף חולקו תיקים וסלי כביסה למתגייסים שיזכירו להם גם ברגעים הקשים – שתמיד יש להם לאן לחזור. את הערב קינח אהוב הנוער – הזמר והאומן אבי אברומי, שנבחר ברוב קולות על ידי הנוער בלוד, להגיע לשמח ולשמוח יחד. מחלקת הנוער איחלה בהצלחה לכל המתגייסים והמתגייסות לצה”ל ולשירות הלאומי בסיסמת “צאו לשירות משמעותי וחזרו בשלום!”. (צילומים: ברק כהן)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן