news08.net/ads.txt

מאות הורים כבר הבטיחו את מקום ילדיהם בצהרוני רשת חוויות

 

ביקוש גבוה, נרשם לצהרוני רשת חוויות. מאות ילדי גן חובה נרשמו לצהרוני גני הילדים תשפ”ג בתוך ימים ספורים לפתיחת ההרשמה. ההרשמה נמשכת עד לתאריך 31/7/2022 באתר רשת חוויות. 

רשת חוויות רחובות שמה למטרה בשנה החולפת לשפר את השירות בצהרוני גני הילדים, בדגש על מענה להורים ועל התוכנית הפדגוגית לילדים. כעת מדווחת הרשת כי התהליכים הוכיחו את עצמם וכי היא זוכה לאמון מצד ההורים, אשר מיהרו לרשום את ילדיהם בגילאי גן החובה כבר בשבוע הראשון לפתיחת ההרשמה. ברשת מציינים כי כמאות ילדי גן חובה נרשמו דרך האתר, אשר ייסגר להרשמה ב-31.7.22. יש לציין כי ההרשמה לילדי טרום חובה וטרום טרום חובה, תפתח לאחר קבלת שיבוצי גני הילדים של העירייה. כזכור, בין המהלכים הראשונים שננקטו למתן מענה להורים היו שיפור תהליך הרישום עצמו, לרבות שליחת הודעות ישירות אל ההורים וכן, מתן מידע וביצוע פעולות און ליין. עוד בוצע, שיפור במענה לפניות בנושאים כספיים, אשר ניתן ישירות באגף הצהרונים. בנוסף, הושקעו עשרות אלפי שקלים בשדרוג מערכות, המאפשרות דיווחים און ליין בזמן אמת בעת השיבוצים לגני הילדים אותם מבצעת העירייה.

ראש העיר רחמים מלול, ציין כי: “שיתופי הפעולה שיצרנו בין גורמי החינוך ברשת ובעירייה, לצד תהליכים שהובלנו יחד לשיפור פעילות מערך הצהרונים, הביאו לשביעות רצון של כלל השותפים לעשייה, ואני מברך את כל העושים במלאכה. החינוך הבלתי פורמאלי הוא חלק בלתי נפרד מרצף חינוכי שמספקת העירייה, בסטנדרטים גבוהים ובדגש על תוכניות העשרה והכשרת צוותים איכותיים”.

סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן, אמר כי: “בעקבות פניות הורים וחשיבה משותפת שערכו ברשת יחד עם אגף החינוך בעירייה, נקטנו שיפורים רבים הן בפן הארגוני והן בפן הפדגוגי, כך שרמת השירות ושביעות הרצון עלו גם יחד. נמשיך להשקיע בפיתוח משאבים ותוכניות לתחום החינוך הבלתי פורמלי, לרבות צהרונים ומעונות יום, לצד שירותי הפנאי וההעשרה שאנו מספקים לכלל הגילאים והאוכלוסיות בעיר. מדובר בעשרות אלפי תושבים שאנו שמחים לעמוד לרשותם ולהיות קשובים לרצונותיהם. אני מודה לכל השותפים לתהליכי ההתייעלות”.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת, ומי שהוביל בשנה האחרונה את תהליכי השיפור והבקרה על השירות הניתן לתושבים, אומר כי: “רשת חוויות נערכה לימי ההרשמה, והמענה ממחושב וצוותי האגף נתנו בהצלחה מרובה מענה הן לריבוי הכניסות הצפויות בימים אלו לאתר והן לפן הבירוקרטי של הרישום ופניות ההורים. במקביל, ביצענו תהליכים פדגוגים להכשרת צוותים, גיוס כוח אדם איכותי והכנת תוכניות העשרה ופעילות מחודשות, אשר יפעלו גם בשנה הקרובה. אני צופה כי יהיה ביקוש רב לצהרונים האיכותיים של הרשת, וקורא להורים להירשם במועדים הקבועים ולא להמתין לדקה האחרונה”.

ההרשמה לצהרונים תתאפשר עד ליום ראשון, 31.7.2021 והשיבוצים יפורסמו במהלך חודש אוגוסט. הרישום לצהרונים יתבצע באופן מקוון באתר האינטרנט של רשת חוויות. בנוסף, ניתן להגיע ולשלם בצ’קים באגף הצהרונים, רחוב החבורה 20 בשעות קבלת הקהל ימים (א,ב,ד,ה 8:00 – 16:30 ויום ג’ 8:00 – 18:00).                                                       

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שי שייקב
שי שייקב
1 year ago

דרושים לעבודה במילוי ומענה על סקרים שישלחו אליכם באימייל, , מדובר על עבודה משרדית קלה שאפשר לבצע גם מהבית, שכר שעתי מתחיל 40 לשעה! + בונוסים שעות עבודה גמישות, פרטים וקורות חיים נא לשלוח לאיימיל – [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שי שייקב
שי שייקב
1 year ago

דרושים לעבודה במילוי ומענה על סקרים שישלחו אליכם באימייל, , מדובר על עבודה משרדית קלה שאפשר לבצע גם מהבית, שכר שעתי מתחיל 40 לשעה! + בונוסים שעות עבודה גמישות, פרטים וקורות חיים נא לשלוח לאיימיל – [email protected]

דילוג לתוכן