news08.net/ads.txt

מאות מילדי רחובות השתתפו בצעדת ‘ריקודגלים’, שנערכה זו השנה ה-13 לציון יום ירושלים

מאות ילדים ובני נוער השתתפו בצעדה המסורתית לכבוד יום ירושלים – ‘ריקודגלים’ שנערכה זו השנה ה-13 ברחובות. הצועדים רקדו במחולות עם דגלי ישראל, בלוני הליום וחולצות מיוחדות שהופקו במיוחד לארוע, מלווים ברכב מנגן, לאורך המסלול – מסניף תנועת בני עקיבא ועד לרחבת העירייה, שם נערך האירוע המרכזי, עם הזמר והפייטן בן עשור.

התכנית האמנותית כללה גם את אלישע בירנבאום עם להקתו ובשיאו של הערב הצטרף לבמת הזמר יונתן רזאל. בסיומו של הארוע הוקרן סרטון של בני הנוער על ירושלים. “יום ירושלים הינו מסורת עירונית של אחדות העם, שבו אנו מוקירים ומעלים את ירושלים על נס שמחתנו”, אמר חבר המועצה אמיתי כהן, מחזיק תיק מורשת ישראל, “אני מודה לראש העיר ולכל השותפים בעשייה ברוכה זו”.

אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: “תנועות הנוער הינן חוד החנית של החינוך הבלתי פורמאלי בישראל. יום ירושלים הוא יום של כולם. בחברה הישראלית ישנם חילוקי דעות רבים, אך חשוב ואפשר לשמור על החיבור בינינו מבלי למחוק את חילוקי הדעות. לחגוג יחד את הדמוקרטיה ולחגוג יחד את הציונות. אני מקווה לראות כאן בשנה הבאה את תנועות הנוער הכלליות ואני מקווה שרחובות תמשיך להיות סמל של סולידריות ושותפות טובה בין ה’שבטים’ השונים של החברה שלנו”.

דורון מילברג, מנכ”ל העירייה: “מחמם את הלב כל פעם מחדש, לראות שבעיר הנפלאה הזו צומח וגדל נוער איכותי אשר מחובר לשורשיו. יישר כוח”. אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער: “יום זה הינו מיוחד בכך שבני הנוער מובילים תהלוכה והרקדה עם שמחה בלב למען ירושלים בירתנו”.

מרגש! כך חגגו ילדי רחובות את יום ירושלים 🇮🇱

Publiée par ‎רחובות היום – אתר החדשות של העיר רחובות‎ sur Mardi 4 juin 2019

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן