news08.net/ads.txt

מאות משתתפים ביריד התעסוקה ביבנה; צבי גוב ארי: “שמח על ההיענות הגבוהה”

אמש נערך במרכז הצעירים ביבנה יריד תעסוקה עירוני בהשתתפות מאות תושבים ועשרות מעסיקים מהחברות הגדולות במשק אשר הציעו לבאים משרות חדשות ופיתוח הקריירה.

לאחר תקופה ארוכה של התמודדות עם משבר הקורונה שטלטל והשפיע על העולם כולו ועל עולם התעסוקה בפרט, שוק העבודה נפתח מחדש ומציע שפע של משרות פנויות. יריד התעסוקה שיזמה עיריית יבנה כלל שיתוף פעולה נרחב בין כלל הגופים העוסקים בהכוון לימודים ותעסוקה, מיצוי זכויות בעבודה ומתן שירותים לפיתוח קריירה. תושבים רבים מהעיר והסביבה ניצלו את ההזדמנות ובאו לבחון הצעות חדשות, לשדרג מקום עבודה קיים, לקבל מידע על זכויותיהם ולעשות צעד נוסף במסלול הקריירה שלהם. בין החברות שהשתתפו ניתן היה לראות את תנובה, אסם נסטלה, אגד, משטרת ישראל, שב”ס, ויצ”ו, בית אקשטיין, מט”ב, טרגט-קול, איקאה, תמי 4, ויליפוד, צוות 3, תקשוב, ליימן שליסל, אסתי לאודר, יפאורה תבורי, שיק תמרוקים, עיריית יבנה, אלום עשת, גבי שואף, תדיראן סוללות, שגב תעשיות, אוירונאוטיקס, אלקטרה ועוד.

ראש העיר, צבי גוב-ארי בירך את הנוכחים והודה למעסיקים הרבים שהגיעו להציע משרות לתושבי העיר. “נושא התעסוקה הוא תחום מרכזי בחיי האדם ומשפיע באופן ישיר על עתידו. החלטנו לקיים את יריד התעסוקה העירוני במרכז הצעירים בו לקחו חלק מאות תושבים ולמעלה מ-40 חברות ומעסיקים מיבנה והסביבה. אני שמח על ההיענות הגבוהה ועל פתיחת הזדמנויות חדשות דרך משרות ותפקידים בהם יוכלו להשתלב רבים מתושבינו. זהו שירות נוסף המוענק לתושבים ואני רואה חשיבות ומחויבות בסיוע באיתור מקומות עבודה”.

ראש העיר הודה למ”מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג על הובלת הנושא ולצוות המסור שליווה את התהליך מאגף לשירותים חברתיים, הרשת למרכזים קהילתיים, מרכז הצעירים, דוברות העירייה, מרכז הקליטה, מרכז עוצמה ושירות התעסוקה שנתנו ידם להצלחתו של היריד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן