news08.net/ads.txt

מאות צעירים הגיעו להשקת הפלטפורמה. עו"ד מתן דיל: "לא היה אירוע כזה בחיים ברחובות"

a3380aa3-b838-4ba1-a0b7-aa31517f02a8

היכל התרבות התמלא אמש בצעירים (18-35) שהגיעו לערב ההשקה החגיגי של הפלטפורמה, מרכז הצעירים העירוני של רחובות שעבר מיתוג מחדש מ״עתידים״. סגן ראש העיר, עו"ד מתן דיל: ״אנחנו רוצים שיהיו לכם חיים טובים. הפלטפורמה כאן בשבילכם בכל החלטה שתקבלו״.

בקהל נראו גם חברי מועצה ושותפי הפלטפורמה ממשרדי הממשלה השונים, ארגונים ומוסדות. הערב נפתח בקבלת פנים שלאחריה הוצג סרטון התדמית החדש והיוקרתי של הפלטפורמה. סגן ראש העיר עו"ד מתן דיל הציג את התפיסה החדשה שגיבשו בפלטפורמה בדבר צורכי הצעירים, התוכנית האסטרטגית וכיווני הפעילות החדשים של הפלטפורמה, אשר הגיעו מתוצרי תהליך המחקר המעמיק שביצעו במרכז הצעירים בשנה האחרונה.

עוד קודם אמר דיל: "לאחר תהליך למידה יוצא דופן ושיח עם צעירי רחובות אנו גאים להציג את 'הפלטפורמה' – מרכז הצעירים של רחובות. את ההחלטות הכי חשובות בחיים הצעירים יקבלו, אנחנו פשוט נהיה שם לצידם ונסייע להם לקבל את ההחלטות האופטימליות". כידוע, מרכז הצעירים "עתידים" הוקם לפני כ-11 שנים במטרה להעניק מענה ממוקד לצעירי העיר בגילאי 18-35, בכל הקשור לעתידם המקצועי והאישי. פעילות המרכז גדלה והתרחבה עם השנים ולראייה, בשנה החולפת התקיימו כ-4,000 ייעוצים אישיים במרכז וכ-90 פרויקטים למען צעירי העיר. בנוסף התקיימו 300 סדנאות בתחומים מגוונים והיד עוד נטויה. את הערב המוצלח חתם מופע הסטנד אפ של אדיר מילר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן