מאות צפויים להשתתף במצעד הגאווה שייערך ברחובות

עכשיו כשתושבי ותושבות העיר מתאוששים מהקורונה, מצעד הגאווה הרחובותי יוצא פעם נוספת לצבוע את העיר בצבעי הקשת. אירועי הגאווה ברחבי הארץ הם סמל של סובלנות ושוויון. הקהילה הלהט”בית (לסביות, הומואים, טרנסג’נדר וביסקסואלים) ברחובות לא מחכה לשינוי שיבוא יש מעין, אלא יוצרת את השינוי בעצמה. הגיע הזמן שבישראל יהיה מקום לכל אחד ואחת, ללא הבדל מין, זהות מגדרית, משיכה מינית, דת או מוצא.

האירוע, שצפוי להתקיים בתאריך 1.7.2021, יחל עם התאספות במדשאה שצמודה לתחנת הרכבת רחובות מצידה הדרומי בשעה 17:00, ומשם ימשיכו הצועדים והצועדות על רחוב הרצל, עד לרחבת הרצל פינת הנשיא הראשון. בשעה 18:15 יתקיים שם הפנינג גאווה עם דוכנים ומוסיקה.

“דווקא עכשיו זה הזמן להשמיע קול ברור של שותפות ושינוי” אומר הפעיל החברתי הרן יקיר “משנה לשנה מתרחבת הקבלה של הקהילה הלהט”בית על ידי החברה הישראלית, אבל עד שלא יהיה שוויון מלא לא נפסיק להפגין”

הצטרפו לאירוע בפייסבוק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן