מאות רכבים כבר עושים שימוש בחניון הייעודי אותו הקצתה עיריית אילת לנוסעים לסיני

 

מאז נפתח אתמול (חמישי, 14/4/22) מתחם החנייה אותו הקצתה עיריית אילת לטובת העוברים לסיני בחג הפסח, כבר חנו בו יותר מ-500 רכבים. עיריית אילת הקצתה את החניון בן 1,000 המקומות, על מנת למנוע מצב בו היוצאים לסיני יחנו ברחבי העיר. רוב החונים בחניון, עושים שימוש במערך ההסעות, המופעל על ידי רשות שדות התעופה (רש”ת) המפעילה את מעבר הגבול טאבה (בגין). 

החניון הייעודי, פועל בשטחו הצפוני של שדה התעופה הישן בעיר והוא יפעל בכל ימי החג. במתחם, 1,000 מקומות חנייה חינם ורשות שדות התעופה, מפעילה גם היא מערך הסעות כשירות עבור העוברים לסיני. בימי החג הראשון 14-17/4/22, יופעל השאטל בין השעות 8:00-16:00 מהחנייה ועד מעבר הגבול טאבה. בחג השני, 21-24/4/22 יפעל השאטל בין השעות 14:00-22:00 ממעבר הגבול אל החנייה. עיריית אילת מזכירה כי חניה לילית אסורה בחוף הדרומי והיא תביא לקנסות וגרירת רכבים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן