news08.net/ads.txt

מאות תושבי רחובות מילאו עד אפס מקום את רחבת עיריית רחובות | כל הפרטים

חוזרים לשיר ברחבת העירייה – מאות תושבי רחובות מילאו עד אפס מקום את רחבת העירייה אמש בהופעתם של שלושה מעמודי התווך של הזמר העברי – אורי הרפז, חנן יובל ודורית ראובני משכה את אוהבי הזמר העיברי אל הרחבה.

עיריית רחובות והחברה העירונית, חזרו עם הסדרה האהובה “שרים לך רחובות” – ערבי זמר ושירה בציבור בכל יום  חמישי, ברחבת העיריה, בשעה 20:30 (הכניסה חופשית). הסדרה האהובה “שרים לך רחובות”, מהווה עוגן תרבותי לחובבי הזמר העברי כבר מעל לעשור במסגרת אירועי הקיץ בעיר, ומספקת לקהל הרחב קיץ מהנה עם מבחר מופעים מיוחדים ומרגשים, עם אמנים מובילים בתחום הזמר העברי

אמש, חמישי, נערכה הופעה מוצלחת במיוחד עם חנן יובל, דורית ראובני ואורי הרפז, הלא הם “שלושתנו”, מגדולי היוצרים והמבצעים עם מיטב שיריהם שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית. את מופע השירה בציבור הובילה שירה גולן. השלושה הפליאו בשירתם ונגינתם והרטיטו לבבות בשירים שהפכו כבר מזמן לנכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית. בחלקו הראשון של הערב הלהיבה את הקהל בשירה בציבור הזמרת הוותיקה שירה גולן. בסיום המופע לא איפשרו אוהבי הזמר הרבים לתת לאומנים המקסימים ללכת , שוחחו איתם, הצטלמו, ונהנו מחברתם ואישיותם עד השעות הקטנות של הלילה…

ב-18.8, צפוי לנו “לילה בלי כוכב”, כשהזמר הוותיק שימי תבורי, מחלוצי הזמר הים תיכוני, יארח את הרוקרית הבועטת שרי לערב של להיטים. שירה בציבור בהובלת אילן טל.
ב-25.8, תכינו הרבה מצב רוח לקראת “מסיבה ישראלית” אל תוך הלילה, עם אילן לייבוביץ’, הילה בן דוד ויהודה אליאס. שירה בציבור: אילנה כץ.
המופע שיסגור את הסדרה, “אומרים ישנה ארץ”, יתקיים ב-1.9, מופע שכולו שירי געגוע ונוסטלגיה עם שירלי לילו, מיה לוי וראובן ארז.

ניהול מוסיקלי ועיבודים: אופיר שמעוני, הנחיה: שלמה טולדו.

ראש העיר, רחמים מלול: “רחובות עיר המדע והתרבות ממשיכה להוביל קדימה באמצעות אירועים, שירה והופעות. הסדרה המוצלחת והאהובה “שרים לך רחובות” תחכה לתושבי רחובות מדי חמישי ברחבת העיריה, ואנו מצפים לראות את אוהבי הזמר העברי בעיר, שרים וחוגגים יחד איתנו”.

ח”מ עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: “תרבות השירה והזמר, שכל כך אהובים בעיר שלנו, חוזרת הקיץ עם הסדרה הנהדרת “שרים לך רחובות” בה לוקחים חלק אמנים וותיקים לצד אמנים צעירים מהעיר ומחוצה לה, תענוג אמיתי לאוהבי הזמר והשירה העברית”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “החברה העירונית רחובות פועלת בכל הכח למען החזרת פעילויות התרבות והפנאי בעיר. סדרת שרים לך רחובות, היא הזדמנות נהדרת עבור חובבי הזמר העברי, לצאת וליהנות ממופעים איכותיים באוויר הפתוח ואני מזמין את הציבור להגיע ולשיר מכל הלב!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן