news08.net/ads.txt

מאות תלונות על פגעי מזג האוויר למוקד 106; מחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ’: “מגיע לעובדי העירייה תודה גדולה, על עבודתם בתנאים כאלה”

“רובנו עכשיו בבית עם חימום. בזמן הזה, עשרות עובדי עירייה חרוצים מטפלים במפגעים השונים שנגרמו ממזג האוויר הסוער. מגיעה להם תודה גדולה מכולנו!”, את הדברים האלה העלה ברשומה מחזיק תיק חזות העיר וסגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ לפני דקות אחדות, ברשת הפייסבוק.

עיריית רחובות, על כל אגפיה, נערכה מבעוד מועד למערכת חורפית קיצונית, לרבות כוננים בכל תחום ותגבור המוקד העירוני. עובדי העירייה טיפלו בשעות האחרונות בין היתר בעצים שנפלו בשל הרוחות העזות, פינו ענפים, גיזמו עצים כבדים במקום ופינו אותם במנופים. העובדים שמתמודדים גם בשעה זו עם ברקים, רעמים וגשם ששוטף את העיר ללא הפסקה, טיפלו בחסימת כבישים לצורך פינוי מפגעים שונים, פינו גגונים ומתקנים שונים שעפו לשטחים ציבוריים מעוצמת הרוחות אשר גרמו להפרעות בתנועת המכוניות והולכי הרגל. בנוסף, טיפלו העובדים ברשתות הצללה שעפו בשל הרוחות העזות ועוד.

בשל התחזית הסוערת, נוספו כוננים לשם התמודדות עם תרחישים אפשריים כתוצאה ממזג אוויר קיצוני, וניתנה הנחייה להקפצת עובדים ולזמינות מקסימלית מעבר לרגיל. נוספו מוקדנים לקליטת שיחות תושבים, ציוד הרכבים, המנופים וניידות התיקונים נכנסו לכוננות אף הם על מנת להתמודד עם מפגעים שונים שיכולים להיווצר כתוצאה ממזג אוויר קיצוני. ראש העיר רחמים מלול אמר כי “לאור תחזית מזג האוויר, נערכנו בהתאם במגוון תחומים, ונהיה מוכנים לכל תרחיש. אני קורא לתושבים לפנות למוקד העירוני 106 בכל צורך או בעיה”.

התושבים מתבקשים לפנות ולדווח למוקד העירוני 106 על כל בעיה או צורך. המוקד זמין לכל פניה 24 שעות ביממה בטלפון 08-9392444 או בווטסאפ 050-8806106

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן