news08.net/ads.txt

מאות תלמידים בבאר יעקב חזרו לספסל הלימודים: ״מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת״

בעקבות החלטת הממשלה, היום (ראשון) ובהמשך השבוע צפויים לחזור כ-960 אלף תלמידים למערכת החינוך. מדובר ב-493,933 תלמידי כיתות א-ג’, ועוד 200 אלף תלמידי י”א-י”ב.

ראש מועצת באר יעקב סייר הבוקר בלווית סגנו במוסדות החינוך בישוב כדי לבדוק ולפקח מקרוב על הנחיות הכניסה של התלמידים לבתי הספר.
ניסים גוזלן: ״לשמחתי הרבה התלמידים גילו אחריות ושמירה על ההנחיות, שמירת מרחק וחבישת מסכות הגנה.
בניגוד לערים וישובים שלא פתחו את יום הלימודים, מסתבר שהפתגם העתיק: “מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת”, תקף ורלוונטי גם לזמנינו.
לפני שבועיים החלנו בישיבות ובניית מתווה לחזרה הדרגתית ללימודים. בעבודה מאומצת של אגפי המועצה הכשרנו את בתי הספר וכיתות הלימוד לקבלת תלמידים, תוך שמירה קפדנית על הנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך.
התוצאה השתקפה הבוקר כשאיפשרנו חזרה מבוקרת של תלמידים למוסדות החינוך, בכפוף להנחיות הממשלה.
הודיתי למנהל מח’ החינוך, למנהלי בתיה”ס, לצוותים החינוכיים וכמובן להורים ולתלמידים שהגיעו ומקפידים לקיים את כל ההנחיות. שבוע לימודים מוצלח, פורה ובריאות איתנה לכולם״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן