news08.net/ads.txt

מאות תלמידים ניגנו בפני 2,500 תושבי לוד בקונצרט סיום השנה של תכנית “עיר מנגנת”

 

קרוב ל-3,000 איש מילאו את האצטדיון העירוני בקונצרט סיום השנה של תכנית ‘עיר מנגנת’ המופעלת על ידי בית הספר למוסיקה בלוד, כאשר על כר הדשא ישבו כ-800 תלמידי בתי הספר בעיר, שניגנו את מיטב היצירות החדשות והנוסטלגיות, במגוון כלי נגינה שברשותם, ממגוון תחומים – כלי נשיפה והקשה, כלי קשת, כלי פריטה וכלים אתניים. בקונצרט, ניגנו תלמידי בתי הספר המשתתפים בתכנית “עיר מנגנת”, תלמידי בית הספר יצחק נבון למצטיינים ומחוננים במוסיקה בלוד וכן תזמורת הבוגרים העירונית. 

התלמידים שהיו ישובים על הדשא, היו נרגשים ונלהבים שכן מרביתם התחילו רק השנה את לימודיהם במסגרת תכנית “עיר מנגנת”, כ- 800 נגנים ונגניות צעירים וצעירות בפסיפס תרבותי מרהיב בני ובנות המגזרים והדתות הקיימים בעיר, והם הכינו קונצרט מדהים על טהרת החינוך המוסיקלי בעיר לוד. הקהל הרב, האזין לשירים ומנגינות מרחבי העולם במגוון סגנונות שונים, אותם ביצעו תלמידי תכנית “עיר מנגנת” בתחומים השונים: תחום כלי הקשת בהובלתו של בוריס פורטנוי, תחום כלי הפריטה בהובלתו של אהרון אהרונוב, תחום מזרחי אומנותי בהובלת ניזאר אל כאטר – חתן פרס ראש הממשלה לקומפוזיציה לשנה זו, תחום כלי הנשיפה וההקשה בהובלתה של מירי ויגדור ברט. כמו כן הופיעו ההרכבים מבית-ספר יצחק נבון למחוננים ומצטיינים במוסיקה – תזמורות כלי הקשת, תזמורות כלי הנשיפה וההקשה ותזמורת הבוגרים בניצוחו של מני מטלון. את האירוע הוביל מנהל ביה”ס למוסיקה – המאסטרו מני מטלון, יחד עם סגניתו מירי ויגדורברט, ואת הטקס הנחה דובר העירייה, יהורם בן ארוש.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו שכיבד את המעמד בנוכחותו, נשא את ברכתו בפני קהל האלפים וציין כי לאחר שנתיים של קורונה – האירוע המוסיקלי העוצמתי של לוד חזר לקדמת הבמה – והקהל הצביע ברגליים ואף נהנה ממופע מיוחד של ילדי העיר – יהודים וערבים כאחד.

הנהלת בית הספר למוסיקה ביקשה להודות לראש העיר יאיר רביבו, למ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך  יוסי הרוש, למנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, למנהל אגף החינוך שלום עזרן, למפקחת המחוזית על המוסיקה אורנה חריטן, ליו”ר אגודת שוחרי מוסיקה בלוד צור שפיר, לדובר העירייה יהורם בן ארוש, למנהלת אגף תרבות אורית עופר, למנהל אגף הספורט מאיר אליהו, למנהל אגף התפעול יאיר גולדמן, לכל אנשי הביטחון בהובלת הקב”ט בני סמדג׳ה, למשרד החינוך ולכל גורמי ואגפי העירייה ועובדיה המסורים שמסייעים למפעל העצום הזה, להמשיך ולהצמיח דורות של מוסיקאים צעירים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן