news08.net/ads.txt

האירוע המרכזי של מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים

חדשות 08 קריית מלאכי

בזאפה באר שבע נערך האירוע המרכזי השנתי של מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים. בין מאות המשתתפים היו תעשיינים מקריית מלאכי ונציגים מהרשויות המקומיות ורשויות המדינה השונות. על האירוע ניצחו דנה שדה אופיר, מנהלת מרחב דרום ושיר קורקין, מנהלת הפרויקטים של מרחב דרום. 

האירוע נערך במעמד נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר, מנכ”ל התאחדות התעשיינים, רובי גינל, יו״ר מרחב דרום היוצא, אמיר הדס ומאות תעשייני מרחב דרום. לאחר שנהנו מארוחת ערב מגוונת ושמעו ברכות מהמכובדים, התכנסו התעשיינים לאספה הכללית של מרחב דרום ובחרו יו”ר והנהלה חדשים למרחב. לתפקיד יו”ר מרחב דרום נבחר פה אחד התעשיין אברהם מימון, הבעלים והמנכ״ל של תבליני מימון. 

כמו כן, נבחרה למרחב הנהלה חדשה, עמה נמנים תעשיינים מקריית מלאכי, ביניהם רונן כספי, סמנכ”ל התפעול של קבוצת פקר פלדות וגלוון ואביתר ביטון, סמנכ”ל ניר סולאר. רגע לפני המופע המרכזי, הופתעו האורחים כשעלה לבמה הסטנדאפיסט ערן מורי לטעימה קטנה מהמופע החדש שלו. לבסוף, עלתה לבמה הזמרת שירי מימון להופעה שריגשה כל אחד ואחת מהמוזמנים הרבים.

ד״ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, אמר

: ״התעשייה הישראלית היא אחד המנועים המובילים בכלכלה הישראלית ובייחוד בפריפריה. חיזוק התעשייה הוא צו השעה לחיזוק מדינת ישראל מעבר למרכז הארץ. ערים שלמות בדרום משגשגות בזכות התעשייה ואנו בהתאחדות התעשיינים פועלים נמרצות להגדיל את הרכש מהתעשייה הישראלית בכלל ובדרום בפרט. אנו פועלים ללא לאות ליצור ולהעביר תעשיות לנגב”. עוד הוסיף ד”ר תומר: “אחד הכלים לחיזוק התעשייה הוא יצירת פורומים לשיתופי פעולה ברכש ובשיתוף ידע בין התעשיינים ואני מברך את מנהלת המרחב דנה שדה אופיר שמובילה מהלך זה בדרום. בנוסף אנו פועלים מול הממשלה הנכנסת למתן כלים להצלחת התעשייה בישראל. אנו עומדים לצד הממשלה ומקווים שתהיה יציבה, תחזק את כלכלת ישראל ואת המשילות בארץ ובדרום. מחמם את הלב לראות את הקשרים ההדוקים בין מאות תעשייני הדרום שהגיעו הערב ואני מברך את נבחרי הציבור, היוצא והנכנס, אמיר הדס ואברהם מימון, הצלחתם היא שגשוג התעשייה הדרומית״. אברהם מימון, יו״ר הנכנס של מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, בירך: ״אני מגיע לתפקיד חדור מוטיבציה ונחוש לשנות לטובה את המציאות שמולה אנחנו מתמודדים. אני מצפה בקוצר רוח לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם צוות המרחב המעולה בראשות חברתי דנה שדה אופיר, חברי ההנהלה החדשה וכל מאות התעשיינים חברי המרחב שלנו. חברי התעשיינים – אני מבטיח שדלתי תהיה פתוחה לכל אחת ואחד מכם בכל שעה ובכל נושא. אני רואה בכך את שליחותי לייצג אתכם ולסייע לכולכם בכל כוחי״. 

דנה שדה אופיר, מנהלת מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, אמרה: ״מרחב דרום שם לו למטרה להיות הבית של כל תעשיין ותעשיינית באזור. מאז נכנסתי לתפקיד טיפלנו בפניות מעשרות תעשיינים, הקמנו שני פורומים חדשים לשיתוף פעולה בין התעשייה והרשויות המקומיות בדימונה ובקריית מלאכי וקידמנו שורת תוכניות חדשות להתמודדות עם משבר כוח האדם״. עוד הוסיפה: ״אני רוצה להודות לרשויות המקומיות, לרשות לכבאות והצלה, שירות התעסוקה מחוז דרום, לכל השותפים שלנו ברשויות השונות, למטה התאחדות התעשייניים וכמובן לכם תעשיינים יקרים על שיתוף הפעולה לקידום התעשייה הדרומית”. 

 

צילום: דניאל כהן / התאחדות התעשיינים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן