news08.net/ads.txt

“מאז הייתה הקטינה כבת 13, ביצע בה מעשי אינוס ומעשי סדום מספר פעמים בשבוע”

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד גבר כבן 60 מאזור המרכז, זאת לאחר שבמשך שנים ביצע מעשי אינוס בבתה הקטינה של אשתו.
ילדה

מכתב האישום שהוגש ע”י עורכת הדין רחל חלק עולה כי בתקופה הרלוונטית לכתב האישום הנאשם היה נשוי לאם הקטינה. בתוך כך, מאז הייתה הקטינה כבת 13, ביצע בה מעשי אינוס ומעשי סדום מספר פעמים בשבוע ולעתים אף באופן יומיומי במשך כחמש שנים. כמו כן, בהזדמנויות רבות גרם לה לבצע בו מין אוראלי. הנאשם החל בביצוע המעשים המיניים באופן הדרגתי, ועל מנת שיוכל לשלוט בקטינה ולהשיג את מבוקשו גרם לה לתלות בו והפעיל עליה מניפולציות רגשיות שונות. כך למשל, במטרה למנוע ממנה לספר על מעשיו, אמר לה שאם תחשוף את המעשים המיניים הוא יכנס לכלא, לא תהיה לה דמות אב, אמה תתאבד והמשפחה תתפרק באשמתה. כן, אמר לה כי אם לא תבצע את המעשים המיניים כפי שהורה לה, ימחק אותה מחייו והיא תישאר לבדה בעולם. בנוסף, נהג להציג בפניה את המעשים המיניים כחלק מתהליך לימוד.

במקביל הגישה עורכת הדין חלק בקשה להארכת מעצרו של הנאשם, במסגרתה טענה בין היתר כך: “המשיב פעל באופן חסר רחמים ומעורר שאט נפש וניצל את א.א בהיותה זמינה לו על מנת לבצע בה את זממו, במקום שאמור להיות הכי בטוח עבורה – ביתה וחדרה שלה”.

צילום: ארכיון, שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן