news08.net/ads.txt

מאילת תבוא הסכנה? הפאנג’ויה יחל היום – ראש שירותי בריאות הציבור, ד”ר שרון אלרעיי פרייס מזהירה מהדבקה המונית. נו, באמת?

אחרי ההופעות הגדולות במרכז הארץ של הזמרים הגדולים והמוני חתונות שנערכות ברחבי הארץ, ראש שירותי בריאות הציבור, ד”ר שרון אלרעי-פרייס, מזהירה דווקא מהדבקה המונית שעלולה להתרחש באילת – בפסטיבל “פאנג’ויה”, שיחל היום (חמישי) באילת.

לדבריה, “הסיכון להדבקה המונית הינו גבוה ואיתו גם הסיכון למשך הפצה משמעותית של תחלואה במדינה עם חזרתם של הסטודנטים לבתיהם. באירוע הפאנג’ויה המתוכנן באילת עתידים להגיע סטודנטים רבים מכל רחבי הארץ למספר ימים של מסיבות, בהן אלפים רבים באים במגע זה עם זה במסיבות שונות ללא שמירה על מסיכה וריחוק חברתי”, כך ציינה במכתבה.

עוד הוסיפה כי “גם בגל תחלואה זה, כמו בקודמיו, היו אירועים של הדבקות המוניות במסגרות אלו. כשמדובר באירועי מסיבות המוניות המתמשכים במשך מספר ימים, כשהמשתתפים עוברים ממסיבה למסיבה, לא מספיק להסתכל על כל מסיבה כזו כאירוע נפרד אלא לראות את כלל התמונה והסיכון הכרוך עימה. סיכון זה הינו גבוה מאד מבחינה בריאותית ולא ניתן לאפשר את קיומו בצורה בטוחה”.

באילת לא ממש מתרגשים מדבריה של אלרעי -פרייס, בוודאי לא התושבים שכבר מבינים כי הדבקה המונית קיימת בעיר אילת שממילא נמצאת אדומה כבר תקופה ארוכה. בתי המלון מפוצצים בחולי קורונה – הן מהנכנסים והן מהעובדים – שמרביתם נמצאים בבידוד בשל היותם חיוביים לנגיף או שהו ליד מי שאומת. המשטרה והעיריה ימשיכו באכיפה כדי לשמור על העיר, אם כי אין די כח אדם שיוכל לעמוד בכמות הנכנסים לעיר בחודשי הקיץ.
תושבים מחוץ לעיר שהגיעו לנפוש בעיר סיפרו לחדשות 08: “כמעט אף אחד לא מסתובב עם מסכות, בוודאי לא במועדונים. שמים ס על ההנחיות, בכל זאת – זו אילת. ההמלצה היא להיבדק אחרי החופשה ולהתפלל שאנחנו לא נדבקנו בנגיף, למרות שהתחסנו”.
אגב, לא אחת נעשתה פניה למערכת חדשות 08 לפיה אין כלל אכיפה. מעירית אילת נמסר לא מכבר, בהקשר לדברים אלו כי “הבדיקות הן אקראיות ומוכוונות לשעות שיא בהגעה לאילת. זה כמובן מתבצע לצד אכיפה בכל רחבי העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן