מאירים את רחובות בחוויות חדשות

רשת חוויות תקיים עשרות אירועים לתושבים בכל רחבי העיר במהלך חג חנוכה. מחכים לכם/ן אירועים לילדים, מבוגרים, אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, נוער ולכל המשפחה במרכזים הקהילתיים וברשת הספריות.

עשרות אירועי חנוכה קהילתיים והדלקת נרות יתקיימו במרכזי רשת חוויות בכל שכונות העיר במהלך החג.

רשת חוויות תקיים עשרות אירועים לתושבים בכל רחבי העיר: במהלך חנוכה ייערכו אירועים לילדים, מבוגרים, אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, נוער ולכל המשפחה במרכזים הקהילתיים וברשת הספריות.

בין האירועים – הצגות ילדים, תיאטרון בובות, הפקה מיוחדת לזוכי ומשתתפי תחרות הכתיבה, הפעלות מוסיקליות, סדנאות ריקוד, איפור, תפירה, אפייה, יצירה, תנועה, אירועים קהילתיים להדלקת נרות משותפת ומסיבת חנוכה למבוגרים.

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו”ר הרשת, מסר: “רשת חוויות מפיצה את האור בכל רחבי העיר, במיוחד בזמנים אלו, שהזמן הקהילתי ביחד חשוב לשמירה על החוסן והאחדות שלנו. המלחמה לא הסתיימה, רחובות מוגדרת כירוקה, אבל אנחנו ערוכים לכל תרחיש ובמקביל נערכנו גם לחזרה לשגרה ועל כך אני מודה למנכ”ל הרשת, המנהלים והעובדים, שהתמודדו עם מצבים מורכבים וידעו לתת מענה לכל מצב. יש לנו תושבים חזקים ואנחנו בטוחים שכולם יגיעו לחגוג את החג שמסמל יותר מתמיד את אמונתו וניצחונו של העם היהודי”.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת, אמר כי: “בחודשיים האחרונים עברנו למצב חירום ומשם לשגרת חירום וכעת לחזרה לשגרה, בצל המלחמה. אלו חודשים קשים גם לעורף, למשפחות ולתושבים שנמצאים בבית ועושים הכל כדי לשמור על סדר היום, למרות האתגרים הקשים. רשת חוויות רואה את עצמה מחויבת לתושבים, לעודד, לחבק, לחזק ולתת את כל המעטפת הדרושה כדי לספק הפוגה וחזרה לשגרה. אני מודה למנהלים ולעובדים שלנו שנרתמו והתגייסו להפקת האירועים, שהם מבחינתנו הניצחון של הביחד, הניצחון של עם ישראל ושל העיר רחובות, שממשיכה להפגין איתנות ואחדות”.

לכל הפרטים והרשמה לאירועים, לחצו כאן.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: תמונות משנים קודמות רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן