מאיר יצחק הלוי: “לא הגיוני שינתקו את העיר אילת ויפגעו בתושביה בכלל והחולים בפרט”

מנכ”ל חברת התעופה ישראייר -אורי סירקיס הודיע כי ישנה אפשרות שהקו לאילת ייסגר החל מהשבוע הבא בשל הירידה בכמות הנוסעים. השבוע יתקיים דיון נוסף בנושא הסיוע לחברות התעופה הישראליות. חברת ארקיע הפסיקה לטוס בקו בחודש מרץ ולא חידשה את טיסותיה לעיר. ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי הגיב לכוונת ישראייר להפסיק את הטיסות לעיר הנופש הדרומית, ואמר כי “הפגיעה בעיר ובתושביה חצתה כל גבול הגיוני”.

כידוע מאז נסגר שדה דב ב 1.7.19 שב ומדגיש ראש עיריית אילת את ההשלכות הקשות על העיר, בגינן קיבלה הממשלה החלטה בישיבתה באילת מיום 7.8.19 להקצות 20 מיליון ₪ לטובת סבסוד טיסות לתושבי העיר. החלטה זו עוד לא מומשה ועתה קיים כאמור האיום על הפסקה כליל של התעופה הישראלית לאילת. בעניין זה ניהל וממשיך לנהל ראש העירייה שיח חוזר ונשנה מול שרת התחבורה – חה״כ מירי רגב, משרד הבריאות, רשות שדות התעופה, הממונה על התקציבים במשרד האוצר וכל הגורמים הרלוונטיים לקבלת החלטה, לפיה אי אפשר לנתק את העיר אילת מהתחבורה האווירית.

בפניה לכל הגורמים ציין ראש העירייה, כי החלטה זו תחסל את תושבי אילת בדגש על מאות מתושביה החולים הנזקקים לטיפולים רפואיים מחוץ לאילת. החלטה זו תעצור את תנועת הרופאים המגיעים לאילת להעניק לתושבי העיר טיפול רפואי. החלטה זו תוסיף עומסים כבדים על כביש 90 שגבה לא אחת חיים ותוסיף עומסי רכבים בלתי סבירים בתוך העיר. החלטה זו מכניסה לסגר עיר שלמה, עיר שמעל ל- 50% מתושביה מובטלים, עיר שעדיין מדממת מסגירת שדה התעופה דב, עיר שנשענת רובה ככולה על תיירות, עיר שנפגעה יותר מכל עיר בארץ מנגיף הקורונה. “הפגיעה בעיר ובתושביה חצתה כל גבול הגיוני, אנא אל תאלצו אותנו להגיע לירושלים” אמר ראש העירייה ודרש מכל הגורמים הרלוונטיים להתעשת ולפעול כך שהעיר אילת הרחוקה ביותר בישראל, לא תנותק ממנה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן