news08.net/ads.txt

מאיר יצחק הלוי מבהיר: “אין לי ולא היתה כוונה להתמודד שוב על ראשות עיריית אילת”

מאיר יצחק הלוי, מדגיש בחשבון הטוויטר שלו כי לפצצה הפוליטית שהטיל אין קשר לבחירות לראשות עיריית אילת שצפויות להתקיים בעוד כשנה וחודשיים.

״למען הסר ספק וספקולציות הקשורות לפרישתי אעביר לעיונכם את ההודעה המלאה שיצאה לתקשורת בשעה האחרונה”, כתב. “אוסיף ואומר שאין צורך לחפש את הדרש ומומלץ להתמקד בפשט. אני מודה לגדעון סער על התמיכה והאמון שנתן בי והציב אותי במקום ריאלי. ולא, אין לי ולא היתה כוונה להתמודד שוב על ראשות עיריית אילת. כל שאני רוצה לעשות בהמשך דרכי הציבורית, ללוות ראשי רשויות שיחפצו בנסיוני הרב בנושאים המוניציפליים. אמשיך לסייע בכל כוחי להצלחת המחנה הממלכתי”.

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 08 – לחצו כאןלפני כחודשיים הודיע סגן שרת החינוך ח״כ מאיר יצחק הלוי ליו״ר תקווה חדשה השר גדעון סער על רצונו לסיים את שליחותו בכנסת עם תום כהונת הכנסת ה-24.

ראש העיר אילת לשעבר יצחק הלוי הצטרף להנהגת תקווה חדשה לאחר הקמתה בדצמבר 2020 לבקשתו של גדעון סער, ושובץ במקום ה-7 ברשימתה לכנסת היוצאת. השר סער ביקש מיצחק-הלוי לשקול שוב את החלטתו זו. השבוע הודיע יצחק הלוי לגדעון סער שלמרות מיקומו הריאלי ברשימת המחנה הממלכתי לכנסת הבאה (מקום 13) החלטתו בעינה עומדת. יצחק-הלוי ימשיך להיות חלק מהתנועה, ימשיך לפעול בקמפיין הבחירות של המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ וימשיך בפעילותו כחבר הועדה המוניציפלית כולל ליווי ראשי רשויות מקומיות מטעם התנועה.

לדברי מאיר יצחק הלוי: ״בדצמבר 2020 נעתרתי לפנייתו של חברי גדעון סער, שתמיד האמנתי במנהיגותו וביכולותיו כדי להביא לשינוי השלטון במדינת ישראל. וזאת עשינו בהצלחה! אחרי עשרות שנים בפעילות הציבורית הגיעה העת לצאת לדרך חדשה שבה אתרום לחברה הישראלית ולמדינת ישראל בדרכים אחרות. תמכתי ואני תומך במהלך האיחוד של המחנה הממלכתי ואני בטוח שהרשימה המאוחדת תוכל לשנות את המפה הפוליטית בישראל. אני שמח לפנות את מקומי לטובת חברי הטוב ח״כ מישל בוסקילה ומאחל לו הצלחה רבה”.

סער: ״אני מודה לחברי הטוב מאיר יצחק הלוי על תרומתו הגדולה כראש עיר, כחבר כנסת וכסגן שרת החינוך ויודע שאוכל ונוכל להנות גם בעתיד מעזרתו, מיכולותיו, מכישוריו ומתבונתו״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן