news08.net/ads.txt

מאיר עשור: “מברך את עובדי קורניש חן על הבחירה להצטרף לארגון השוחטים והבודקים מבית ההסתדרות הלאומית”

בשורה: השוחטים של חברת קורניש חן בחרו לנטוש את ההסתדרות הכללית ולעבור להסתדרות הלאומית.

לאחר שנים שבמהלכן יוצגו ע”י ההסתדרות הכללית, חתמו עובדי קורניש חן על טפסי הצטרפות להסתדרות הלאומית והביעו את רצונם להפוך את ההסתדרות הלאומית לארגון היציג במקום עבודתם לטובת ייצוגם אל מול הנהלת החברה. קורניש חן הינה מהמעסיקים הגדולים בתחום השוחטים והבודקים, ומחזיק באחוזים ניכרים בתחום העופות. מהלך זה קורה בהמשך להצטרפות ההמונית לארגון השוחטים והבודקים הארצי מבית ההסתדרות הלאומית, כדוגמת זבח טוב, משמרת ישראל, עוף עוז, ועוד, וזאת ע”מ לעשות שינוי בכל ענף השוחטים והבודקים שאינו מוסדר כלל, ולקבוע סטנדרטים חדשים וברורים בענף השוחטים והבודקים.

לדברי מאיר עשור מנהל חטיבת גיוס והתאגדויות,

“אני מברך את עובדי קורניש חן על הבחירה להצטרף לארגון השוחטים והבודקים מבית ההסתדרות הלאומית, מדובר בעוד צעד משמעותי בענף השוחטים והבודקים לקראת איחוד כלל השוחטים והבודקים תחת ארגון אחד מקצועי ואיכותי אשר פועל למען שיפור תנאיהם שכרם ומעמדם.

שמואל קהניאל יו”ר הועד: “אנחנו רוצים ארגון עובדים שאכפת לו מאיתנו באמת, ומקשיב לעובדים בשטח. ההסתדרות הלאומית היא בית חם, והיא בחרה להקים ארגון של שוחטים ובודקים שיהיה רק שלנו ועל כך אנו מודים להם”.

צילום: ההסתדרות הלאומית

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן