news08.net/ads.txt

מאמאנט: משחק ידידות התקיים בין שחקניות רחובות לקבוצת מאמאנט זהב

משחק ידידות קסום התקיים בין שחקניות מאמאנט רחובות מקבוצות שונות וקבוצת מאמאנט זהב המקומית, בה משחקים גברים ונשים בני הגיל השלישי, זו השנה השנייה.

כידוע, מאמאנט זהב היא אחת משלוש קבוצות מיוחדות בליגת רחובות הכוללת גם את קבוצת גוונים – הורים לילדים עם צרכים מיוחדים וקבוצת הדלמטיות – נשים כבדות שמיעה. בין הקבוצות במאמאנט, קיימת שיתופיות וקבלת האחר ובכל הזדמנות משלבים אוכלוסיות מיוחדות, לרבות פעילויות התנדבות של השחקניות המסייעות לאוכלוסיות חלשות.

כזכור, באוגוסט 2017, נפתחה קבוצת כדור הרשת החדשה של מאמאנט זהב – ליגת מאמאנט המיועדת לגיל השלישי. מחזיקת תיק אזרחים וותיקים, חברת המועצה ד”ר רוני באום, אמרה אז כי “מדובר בשלוחה של ליגת הכדור רשת מאמאנט, בשיתוף אש”ל – ג’וינט, המיועדת לבני 60 פלוס – גברים ונשים כאחד. בגיל השלישי, השתתפות בקבוצה ספורטיבית היא דרך נוספת להרחיב את המעגל החברתי, הן לנשים והן לגברים שפרשו מהעבודה שיש להם זמן פנוי ומעוניינים בפעילות ספורטיבית מהנה ומאתגרת כאחד”.

אחת מהשחקניות בקבוצת האמהות של מאמאנט היא חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה ויו”ר הפורום לקידום מעמד האישה. “זוהי שנתי השלישית כשחקנית נבחרת ניצני המדע, ואף כיום אני קפטן הנבחרת”, ציינה היום (שלישי) גור, אשר השתתפה במשחק ייחודי”.

גור הוסיפה: “נפלא לראות נשים המסיימות יום עבודה, מגיעות לזמן שכל כולו עבורן, משאירות את העבודה והבית מאחור ובאות לעסוק בספורט וליהנות. אנצל את הבמה בכדי להודות לאלכס בר-מכר וסיגל לוי על העבודה והמסירות להפעלת והצלחת הליגה. אני מזמינה נשים לפנות לשחקניות בבית ספרם של ילדיהם ולהצטרף לנבחרות השונות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן