news08.net/ads.txt

מאמן מכבי יבנה, יוסי זוזוט מסכם: “סיימנו את העונה מעבר למצופה”

הצהובים יכולים לנשום לרווחה לאחר ששרדו בליגה בסופו של דבר אחרי עונה לא פשוטה בכלל. במקביל לכך, עם כל הכבוד למטרות ההישרדות, בקרב אוהדי הקבוצה הציפיות מהמועדון הן לכל הפחות להתמודד בצמרת או על הפלייאוף, מה שלא קרה העונה ולא היה קרוב לכך אפילו.

מאמן הקבוצה, יוסי זוזוט, התפנה לסכם את העונה ונשמע מרוצה: “עמדנו בציפיות שלנו מאחר והמטרה בתחילת העונה הייתה רק להישאר בליגה. עם זאת קידמנו צעירים ממחלקת הנוער כך שעשינו עונה מצוינת. סיימנו את העונה בצורה טובה מאחר ונשארנו בליגה שלושה מחזורים לסיום העונה. אנחנו תמיד שואפים לסיים בטעם טוב ואני שמח על כך שסיימנו את העונה מעבר למצופה”.

לא חש פספוס אחרי פתיחת העונה?

“אני לא חושב שהיה פספוס. בצורה שהקבוצה נבנתה ובתקציב הקורונה, לקחנו בחשבון שהעונה הזאת תהיה מלאה תהפוכות. סיימתי את העונה בתחושה של ניצחון גדול של כל המערכת, מקצועית וניהולית. אני מודה לכולם על עונה טובה ואחרי הניצחון על קאסם, נפרדתי מכולם בחיבוק אחד גדול. למה? כי כבר אמרתי שביחס לציפיות עשינו עונה טובה. ידענו שיהיו עליות וירידות ולא הולך להיות קל אבל העיקר שעמדנו במשימה ונשארנו בליגה א””.

איך הסתדרת עם הסגל?

“הסגל שלנו לא היה קצר ביחס לתקציב ואני שמח שזה לא פגע בנו במהלך העונה, אלא להפך. אני חושב שהשחקנים נתנו בכל משחק מאה אחוז. הרגשתי מצוין עם הסגל שלי ובכלל, בכל פעם שאני מאמן את מכבי יבנה אני מרגיש הכי טוב בעולם, בין אם מדובר בקרבות עלייה או הישארות בליגה”.

ממה היית מרוצה?

“אנחנו בכל עונה מנסים לשפר ולהתקדם מבחינת מקצועית אך עם זאת הייתי מרוצה מאד מכמה דברים העונה: דבר ראשון – התנהלות המועדון ברגעים טובים ופחות טובים. שנית, שיתוף הפעולה של השחקנים והרצון שלהם לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו העונה. שלוש, שילוב של שמונה שחקנים צעירים ממחלקת הנוער ביבנה שצברו דקות משחק וניסיון לעתיד שלהם ושל האגודה”.

הקהל לא התחבר לקבוצה העונה ולראיה, גם כאשר יכל לחזור, עשרות בודדות הגיעו.

“הקהל של יבנה הוא קהל טוב ולא רק ביבנה הרגישו שאוהדים פחות מגיעים העונה. הקורונה פגעה מאד בציבור ובחזרה לשגרה של כולם”.

איך עבד שיתוף הפעולה שלך עם יניב פרץ?

“הקשר שלי עם יניב פרץ מבחינת מקצועית הוא נהדר. הבחור עשה התקדמות מאד גדולה במחלקת הנוער והעונה הוא התקדם לעמדת מאמן הבוגרים. ידעתי מראש שהוא בשל ויכול להנהיג ביחד איתי את השחקנים. הוא העביר משחקי ליגה במהלך העונה על הקווים כמאמן ראשי והוכיח לי ולמערכת שהוא מאמן מצוין. כאשר היתי חולה בקורונה החוסר לא הורגש בזכות יניב פרץ. בצד החברי, יניב תמיד בלב שלי ואני סומך עליו בעינים עצומות”.

מה הלאה?

“נכון לעכשיו אני לא יודע אם אמשיך ביבנה בעונה הבאה. התעסקתי רק בלהודות לשחקנים על העונה ואת הסיכום נעשה כאשר המצב בשטח יירגע. אם אשאר נצטרך לשדרג את הקבוצה במספר עמדות שחקנים כדי לעשות עונה טובה יותר. האדם מתכנן תכניות ואלוהים צוחק. אין לדעת איפה אהיה או מה אעשה מחר, כך שעד אוגוסט אלוהים גדול. אני רוצה להודות להנהלת מכבי יבנה על תקופה מאתגרת וחשבהו. עברנו אותה יחד בשיתוף פעולה. אני מודה לשחקנים וגם לצוות המקצועי, לאנשי מרכז הספורט ולראש העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן